دسته‌ها
نوشته ها

🛑 اخبار مربوط به سهام داری قالیباف در بورس کذب است [ 📄 تکذیب شایعات تکراری درباره رییس مجلس]


🔹اخیرا برخی اخبار جعلی و تکراری مبنی بر سهام‌دار بودن محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، در بازار سرمایه، مجددا در برخی از گروه‌های بورسی منتشر شده است.

🔹در یکی از این شایعات آمده است، قالیباف از جمله افرادی‌ست که قبل از ریزش بازار سرمایه، تمامی سهام‌ خود را فروخته‌ و ثروت ۴۸۰ میلیارد تومانی از بورس به دست آورده است.

🔸با بررسی‌های انجام‌شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد، چنین شایعه‌‌ای به هیچ وجه صحت ندارد و به‌طور کلی تمام اخباری که درباره سهام‌داری رئیس مجلس در بورس، منتشر می‌شود کاملا ساختگی و کذب است.

🔸این دروغ های مجازی در حالی مجددا بازنشر می‌شود که پیش از این نیز، روابط عمومی شرکت “احیا صنایع خراسان” طی یک بیانیه، مطالب و شایعات بورسی علیه رییس مجلس را نادرست و بی‌اساس خوانده بود.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات