دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

کانال خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس بزرگترین و مهم ترین خبرگزاری ایران است. صداقت، دقت و سرعت سه اصل خبرگزاری فارس در مواجهه با پدیده‌ها و انتشار اخبار است. شما می توانید از جدول زیر کانال خبرگزاری فارس در تلگرام و ایتا و سروش بله را عضو شوید. هم چنین لینک کانال فارس نیوز در اینستاگرام و توییتر و… فهرست شده است…

فهرست کانال خبرگزاری فارس

جدیدترین و مهم ترین اخبار سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و نظامی و دانشگاهی و … در کانال خبرگزاری فارس بخوانید … جدیدترین ویدیوهای سیاسی و ورزشی و سینمایی و اخبار ریز و درشت را در کانال فارس نیوز پیگیری کنید… دلیلی دارد که شبکه های ماهواره ای هر روز فارس نیوز را تخریب میکنند و صهیونیست ها هم هر روز به سایت فارس نیوز حمله سایبری میکنند…

عنوان کانال خبرگزاری فارسلینک کانال فارس نیوز
کانال خبرگزاری فارس در تلگرامhttps://t.me/farsna
کانال خبرگزاری فارس در ایتا https://eitaa.com/farsna
کانال خبرگزاری فارس در سروشhttps://splus.ir/farsna
کانال فارس نیوز در بلهhttp://ble.ir/Farsna
کانال فارس نیوز در گپhttps://gap.im/farsna
کانال فارس در آی گپhttps://igap.net/farsna
کانال فارس نیوز در روبیکاhttps://rubika.ir/farsna
کانال فارس نیوز در اینستاگرامhttps://instagram.com/fars_news
توییتر خبرگزاری فارسhttps://twitter.com/FarsNews_Agency
خبرگزاری فارس به عربیhttp://ar.farsnews.ir
خبرگزاری فارس به انگلیسیhttp://en.farsnews.ir
خبرگزاری فارس به ترکیhttp://tr.farsnews.ir
کانال فارس

فهرست کانال های خبر خوب

در کانال خبر خوب ، خبرهای خوش درباره کسب و کار و پیروزی های ورزشی و فعالیت های اجتماعی و فرهنگی و پیشرفت های علمی و اخبار نذرهای جمعی و خلاصه هر خبر خوبی که شبکه های ماهواره ای از آن واهمه دارند در خبر خوب بخوانید

خبر خوب در ایتاhttp://eitaa.com/khabar_khoub_iran
خبر خوب در روبیکاhttp://rubika.ir/khabar_khoub_iran
خبر خوب در سروشhttp://splus.ir/khabar_khoub_iran
خبر خوب در گپhttp://gap.im/khabar_khoub_iran
خبر خوب در بلهhttp://ble.ir/khabar_khoub_iran
خبر خوب در تلگرامhttps://t.me/khabar_khoub_iran
خبر خوب در توییترhttps://twitter.com/Khabar_khoub_ir

کانال فارس پلاس

در کانال فارس پلاس ریز جزئیات فضای مجازی را بخوانید… هر آنچه رسمی نیست و کانال رسمی منتشر نمیکنند در فارس پلاس موجود است… جدیدترین توییت ها – مطالب مهم افراد مهم در اینستاگرام و ایتا و… کلیپ های طنز کوچک ، پشت صحنه اخبار سیاسی و ورزشی ، واکنش افراد معروف به اخبار و… در کانال فارس پلاس :

کانال فارس پلاسلینک کانال فارس پلاس
کانال فارس پلاس در تلگرامhttps://t.me/fars_plus
کانال فارس پلاس در اینستاگرامinstagram.com/farsplus.ir
کانال فارس پلاس در سروشhttp://splus.ir/fars_plus
کانال فارس پلاس در ایتاhttp://eitaa.com/fars_Plus
کانال فارس پلاس در بله http://ble.ir/Fars_Plus

🔹خبرگزاری فارس برخلاف ژست‌های بی‌طرفانه برخی رسانه‌های خارجی، خود را بی‌طرف نمی‌داند و با افتخار از مردم و آرمان‌های برحق جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و نمایش بی‌طرفی را بی‌صداقتی با مخاطبان قلمداد می‌کند، اما هرگز حاضر نمی‌شود برای تحقق اهداف و آرمان‌هایی که به آن اعتقاد دارد به مخاطبش دروغ بگوید و خبری را خلاف واقع منتشر کند.

با این حال در مواردی هم که به صورت غیرعامدانه و به اقتضای کار رسانه‌ای دچار اشتباه شده است، تلاش کرده که با توضیح صادقانه به مخاطبان، اشتباه خود را اصلاح کند.

خبرگزاری فارس تلاش کرده در مسیر روشنگری و تبیین آرمان‌های انقلاب در رویارویی با استعمار و استکبار جهانی حرکت کند و در کنار مستضعفان و آزادیخواهان جهان قرار گیرد.

از این رو به واسطه خط شکنی‌های خود همواره مورد هجمه گسترده ضدانقلاب قرار دارد و از این بابت به خود می‌بالد، اما نقدها، مخالفت‌ها و اعتراض‌های سلایق مختلف سیاسی و فرهنگی مخاطبان داخلی را به جان خریده و به چشم فرصت می‌نگرد و از آنها برای اصلاح خود استفاده می‌کند.

🔹خبرگزاری فارس به زودی در حوزه‌های سبک زندگی فعالیت ویژه خود را آغاز می‌کند و تلاش دارد با تعاملی کردن خبرگزاری بخش قابل ملاحظه‌ای از فعالیت‌های خود را با همکاری روشمند با مخاطبان به اشتراک بگذارد.

🔹در حال حاضر سامانه «فارس من» به عنوان درگاه تعاملی خبرگزاری فارس بیش از چهار و نیم میلیون عضو دارد که این اعضا به ازای شماره تلفن‌های منحصر به فرد عضو این سامانه شده‌اند. بیش از ۵۰ هزار مطالبه در این سامانه ثبت شده و حدود ۸ و نیم میلیون حمایت را به خود اختصاص داده است.

🔹خبرگزاری فارس خود را متعهد می‌داند که مطالبات مردم را از مسئولان مرتبط در سطوح مختلف پیگیری کرده و نتایج آن را به سمع و نظر مخاطبان برساند. در حال حاضر حدود یک سوم مطالباتی که به حد نصاب امضا رسیده است، منتج به نتیجه شده و از این طریق به تریبونی گسترده برای شنیده شدن مطالبات مردم تبدیل شده است.

🔹حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خبرگزاری فارس در تمام شبکه‌های اجتماعی داخلی و خارجی فعال است و با هویت رسمی تائید شده (تیک آبی) از صفحات فیک همنام متمایز می‌شود.

🔹علاوه بر محدود و مسدود شدن متعدد صفحات خبرگزاری فارس در شبکه‌های اجتماعی خارجی، سایت خبرگزاری نیز به صورت مستمر مورد حملات پیچیده سایبری هکرهای وابسته به رژیم صهیونیستی و عناصر ضدانقلاب خارج کشور قرار گرفته است که بسیاری از این حملات تاکنون نتوانسته خللی در مسیر اطلاع‌رسانی خبرگزاری فارس ایجاد کند.

🔹دفاتر خبرگزاری فارس هم‌اکنون در همه استان‌های کشور فعالند و علاوه بر سایت‌های انگلیسی، عربی، ترکی و افغانستانی در برخی کشورها دفتر خبری یا خبرنگار مستقر دارد.

🔹دانشکده خبر خبرگزاری با حدود ۱۰۰۰ دانشجو و باشگاه مهارتی توانا با ماموریت پرورش نیروهای رسانه‌ای، تاکنون تعداد زیادی از چهره‌های فرهنگی و رسانه‌ای را پرورش داده و به عرصه مدیریت فرهنگی و جامعه رسانه‌ای کشور معرفی کرده است.

🔹خبرنگاران و مدیران خبرگزاری فارس مخاطبان را سرمایه اصلی خود می‌دانند و تلاش دارند با مخابره اخبار و تحلیل‌های درست، مفید و به موقع آنها را در مسیر تصمیم‌گیری یاری کنند.

🔹مخاطبان می‌توانند دیدگاه‌ها و نظرات خود را از درگاه‌های ارتباطی فارس یا از طریق سامانه «فارس من» با ما در میان بگذارند.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات