دسته‌ها
نظرسنجی

شرکت در دعای جمعی برای شفای آیت الله محمد تقی مصباح یزدی [وضعیت ایشان همچنان مطلوب نیست و به طور جدی نیازمند ادامه توسلات و دعاهای آحاد مردم هستیم]

فهرست محتوای این صفحه ⬇️ پنهان کردن

بسم الله الرحمن الرحیم ؛ در روزهای گذشته اخباری ناراحت کننده مبنی بروز مشکل در روند درمانی حضرت علامه مصباح یزدی منتشر شد. بنا بر این اخبار مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است. از عموم مردم مومن و همه علاقمندان درخواست دعا و توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.

شما مخاطبین نوجوانیا در ادامه مطلب می توانید در طرح دعای دسته جمعی برای شفای ایشان شرکت کنید

درباره آیت الله محمد تقی مصباح

آیت الله مصباح یزدی از بزرگان دینی در ایران هستند. ایشان همه عمر پر برکت خود صرف ترویج دین مبین اسلام کردند. خدمات ایشان در جهت چاپ کتاب‌ها و تربیت روحانیون و برگزاری دوره های طولانی مدت و… تا ده ها سال آینده برای مسلمانان اثر مثبت خواهد داشت ان شاالله. ( برای خواندن زندگی نامه ایشان روی این لینک بزنید)

از بزرگترهای مسجد که بپرسیم ایشان را با کتاب های پاسخ به شبهات می شناسند ، دانشجویان هم علامه مصباح را با دوره های طرح ولایت می شناسند

پدر بزرگ و مادر بزرگهای ما هم زمانی را به خاطر دارند که ایشان در صف اول انقلابیون در تلاش برای نابودی رژیم نجس پهلوی مبارزه میکردند و در سال‌های 1340 تا 1357 هم جلسات مهم انقلابیون را راهبری میکردند. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم ایشان سفرهای زیادی به نقاط مختلف دنیا برای پاسخ به جوانان و روشنگری درباره احکام اسلام داشتند

اما برای ما نوجوانان که در سال های بعد از 1380 به دنیا آمده ایم و ممکن است ایشان را به درستی نشناسیم کافیست نگاهی به صفحات رسانه های شیطانی و طرفدار آمریکا و یا صفحات مجازی شیطان های مقیم انگلیس و آمریکا بیندازیم که چطور از کسالت و بیماری آیت الله مصباح ابراز خوشحالی می کنند.

حدودا در سال های 1360 تا 1375 مردم انقلابی و مسجدی درگیر مقاومت سخت با گناه کاران و …. بودند. در حدود سالهای 1375 تا 1385 و تاکنون هم ، زیرساخت مقاومت نرم (در طرح ولایت و موسسات مختلف و…) به زعامت آیت الله محمد تقی مصباح ساخته شد و کمر غائله اصلاحات را شکست. تنفر و دشمنی جماعت سکولار و آمریکایی-اسرائیلی از علامه مصباح ریشه در همین مسئله دارد .


با توجه به شرایط بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل آیت الله محمد تقی مصباح یزدی دعا کنند.

در دعای جمعی برای شفای عاجل و کامل حضرت آیت الله محمد تقی مصباح شرکت میکنم، من :
19 ثبت
شرکت میکنمنتایج
×

در موتورهای جستجو شبیه گوگل که درباره ” دعا برای شفای بیمار ” جستجو کنیم چندین سایت مخلف مطالبی در این زمینه نوشته اند. اما خیلی از آن ها سایت های معتبری نیستند. پیوند سه نمونه سایتهای معتبر و مطالب آن ها را در ادامه می بینید. در صورت تمایل بخوانید:

سایت غدیر : کتاب گنجینه های معنوی ، چند دعا برای شفای مریض

سایت راسخون : برای شفای بیمار چه دعایی بخوانیم ؟

سایت روزنامه جوان : چگونه دعا بر شفای بیمار تاثیر می گذارد؟


با توجه به انبوه شایعات در شبکه های اجتماعی و … وب سایت رسمی آیت الله مصباح یزدی بارها متذکر شده است که مرجع اصلی دریافت اخبار وضعیت سلامت ایشان تنها وب سایت http://mesbahyazdi.ir و کانال های آن در شبکه های اجتماعی است.

وب سایت رسمی و کانال های آیت الله مصباح یزدی

عنوان کانال یا صفحهپیوند ( لینک کانال )
وب سایت علامه مصباح یزدیhttp://mesbahyazdi.ir
کانال ایتای آیت الله مصباحeitaa.com/mesbahyazdi_ir
کانال سروشsapp.ir/mesbahyazdi_ir
کانال بلهble.ir/mesbahyazdi_ir
کانال تلگرامt.me/mesbahyazdi_ir
اکانت توییترTwitter.com/mesbahyazdi_ir
صفحه اینستاگرامinstagram.com/mesbahyazdi_ir

اطلاعیه های کانال و وب سایت رسمی علامه مصباح درباره سلامتی ایشان

در ادامه مطالبی که کانال رسمی علامه مصباح درباره وضیعت سلامتی ایشان منتشر کرده است را می خوانیم. به ترتیب از جدیدترین مطالب تا مطالب روزهای قبل.


🏴 پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی درگذشت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی

🔰 بسم الله الرّحمن الرّحیم
با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیةالله آقای حاج شیخ محمدتقی مصباح یزدی را دریافت کردم. این، خسارتی برای حوزه‌ی علمیه و حوزه‌ی معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، مدیری شایسته، دارای زبان گویائی در اظهار حق و پای با استقامتی در صراط مستقیم بودند.

خدمات ایشان در تولید اندیشه‌ی دینی و نگارش کتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار، و در حضور انقلابي در همه‌ی میدانهائی که احساس نیاز به حضور ایشان میشد، حقاً و انصافاً کم‌نظیر است.

پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهد بلند مدت است.

اینجانب که خود سوگوار این برادر قدیمی و عزیز میباشم، به خاندان گرامی و فرزندان صالح و دیگر بازماندگان ایشان و نیز به شاگردان و ارادتمندان این معلّم بزرگ و به حوزه‌ی علمیه تسلیت عرض میکنم و علّو درجات ایشان و مغفرت و رحمت الهی را برای ایشان مسألت مینمایم.

سیّدعلی خامنه‌ای
۱۳ دی ماه ۱۳۹۹


🏴انا لله و انا الیه راجعون

لحظاتی پیش روح بلند و ملکوتی فقیه انقلابی فیلسوف مجاهد عمار رهبر حضرت آیت الله علامه محمدتقی مصباح یزدی به ملکوت اعلی پیوست.

رحلت این عالم ربانی را به حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و عموم ارادتمندان به ایشان تسلیت عرض می‌کنیم

کانال @mesbahyazdi_ir ساعت 20 روز 12 دی 1399


اطلاعیه روز 12 دی 1399 – ساعت 16

🔴 #اطلاعیه

بسمه تعالی
در خلال روند درمانی آیت الله مصباح یزدی، حال ایشان رو به وخامت گذاشته است؛

لذا از تمامی مؤمنین خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به اهل بیت (ع)، خصوصا حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایید.
۹۹/۱۰/۱۱


تشکر از پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (ادام الله ظله)

🔴 #اطلاعیه دفتر آیت الله مصباح یزدی (دامت برکاته)

بسم الله الرحمن الرحیم
در پی بستری شدن آیت الله مصباح یزدی برای ادامه درمان در بیمارستانی در تهران، صبح امروز (دوشنبه ۹۹/۱۰/۰۸) رئیس دفتر مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ( زیدعزه ) به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب از آیت‌الله مصباح یزدی عیادت، و ابراز داشتند: «آقا فرمودند که به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید که من هر شب به شما دعا می کنم».

بدین وسیله مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه و خاضعانه خود را از عنایت و پیام محبت آمیز و امیدبخش رهبر معظم انقلاب (دام ظله العالی) ابراز می‌داریم. همچنین از عموم ارادتمندان، دعا و توسل به ذوات مقدسه معصومین علیهم السلام را برای شفای حضرت آیت الله مصباح یزدی خواهانیم.

یادآور می‌شود: آیت الله مصباح یزدی شامگاه شنبه ۹۹/۱۰/۰۶ برای ادامه درمان بیماری گوارشی در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران، بستری و تحت مراقبت تیم محترم پزشکی قرار گرفتند. تلاش هیأت محترم پزشکی برای بهبودی ایشان ادامه دارد.
دفتر آیت الله مصباح یزدی
۹۹/۱۰/۰۸


🖥 #بببنید| فیلم کامل مصاحبه رئیس دفتر مقام معظم رهبری؛

پس از عیادت از آیت الله مصباح یزدی
➕پیام رهبر معظم انقلاب به آیت الله مصباح یزدی ۹۹/۱۰/۰۸

دریافت ویدیو | پنج مگابایت | دریافت در ایتا | دریافت در گپ | دریافت در تله‌گرام


🔸️من هر شب برای شما دعا می‌کنم

حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی پس از ملاقات در مصاحبه ضمن تحلیل از تواضع اخلاص و ولایتمداری آیت الله مصباح یزدی افزودند:

«آقا فرمودند که به ایشان سلام مرا برسانید و بگویید که من هر شب به شما دعا می‌کنم. عین عبارتی بود که آقا فرمودند.»
۹۹/۱۰/۰۸


دوشنبه 8 دی 1399 | عیادت حجت الاسلام گلپایگانی از علامه مصباح :

🔻 لحظاتی پیش حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب، از آیت الله مصباح یزدی عیادت کردند.

🔸رئیس دفتر مقام معظم رهبری پیش از ظهر امروز با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران از آیت الله مصباح یزدی عیادت و با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی کردند.

🔴 خبرهای تکمیلی بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.


شنبه شش دی 1399 | ساعت 20 :

#اطلاعیه | بسمه تعالی
با توصیه هیئت محترم پزشکی، آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته) امشب برای ادامه درمان در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شدند.

بیماری ایشان صرفا همان بیماری مربوط به دستگاه گوارش است که اخیرا شدت پیدا کرده است و تست اخیر کرونای ایشان منفی بوده است.

از آحاد مردم و ارادتمندان به ایشان خواستاریم با تضرع به درگاه خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین (علیهم السلام) برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا بفرمایند.

همچنین باتوجه به شایعاتی که در فضای رسانه ای موجود است مجددا تاکید می کنیم که تنها منبع معتبر و موثق برای اخبار مربوط به آیت الله مصباح یزدی پایگاه های اطلاع رسانی رسمی ایشان به نشانی MESBAHYAZDI.IR است.
۹۹/۱۰/۰۶


اطلاعیه | مراسم مجازی توسل جهت شفای آیت الله مصباح یزدی

جمعه 1399/9/21 ساعت 18 از طریق صفحه آیت الله مصباح یزدی در اینستاگرام و آپارات

🎥 پخش زنده از حرم مطهر امام رضا علیه السلام

✅ آدرس صفحه اینستاگرام آیت الله مصباح یزدی:
Inastagram.com/mesbahyazdi_ir

✅ آدرس صفحه آپارات آیت الله مصباح یزدی:
Aparat.com/mesbahyazdi_ir

یکشنبه 20 آذر | ساعت 14 :

🔴 #اطلاعیه | باسمه تعالی
از مراجع عظام تقلید، علما، بزرگان و آحاد مؤمنین که در پی اعلام تشدید بیماری آیت الله مصباح یزدی جویای احوال ایشان بودند و دست به دعا برداشتند و جلسات توسل برگزار کردند، تشکر می‌کنیم.

روند درمانی آیت الله مصباح یزدی همچون گذشته زیر نظر تیم پزشکی درحال پیگیری است ولی حال عمومی ایشان تغییری نداشته است.

از عموم مؤمنین خواستاریم از دعا و تضرع به درگاه خداوند عز و جل و توسل به اهل بیت (ع) و حضرت معصومه (س) دریغ نفرمایند.
٩٩/٠٩/٢٠

یکشنبه 16 آذر | ساعت 8 :

#اطلاعیه وضعیت سلامت آیت الله مصباح یزدی از زبان فرزند ایشان حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مجتبی مصباح:

باسمه تعالی

روند درمانی آیت الله مصباح یزدی تحت نظر تیم پزشکی ایشان در حال پیگیری مداوم است ولی وضعیت ایشان همچنان مطلوب نیست و به طور جدی نیازمند ادامه توسلات و دعاهای آحاد مردم هستیم.

ضمنا بار دیگر تاکید می‌کنیم اخبار مربوط به وضعیت سلامت ایشان را تنها از پایگاه اطلاع رسانی ایشان به نشانی MESBAHYAZDI.IR دنبال کنید و اخبار دیگری که از ایشان منتشر می‌شود فاقد اعتبار است.
۹۹/۹/۱۶


پنجشنبه 13 آذر | ساعت 14 :

🖥 #بببنید| با توجه به پیگیری و نگرانی علاقمندان حضرت آیت الله مصباح یزدی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی مصباح فرزند معظم له گزارشی از آخرین وضعیت ایشان ارائه دادند.
۹۹/۰۹/۱۳

خطا – ویدیو در مرورگر شما پخش نمیشود…

دریافت ویدیو | 14 مگابایت | ویدیو در گپ | در ایتا | در تلگرام


پنجشنبه 13 آذر | ساعت یک بامداد

باسمه تعالی
با توجه به شایعات فراوانی که در رابطه با حال آیت‌الله مصباح یزدی پخش می‌شود اعلام می‌گردد که تنها مرجع رسمی بیان احوال ایشان سایت ( http://www.mesbahyazdi.ir ) و کانال‌های رسمی ایشان در تمامی رسانه‌های اجتماعی است.


چهارشنبه 12 آذر | ساعت 17

🎧 #بشنوید | با توجه به پیگیری و نگرانی علاقمندان حضرت آیت الله مصباح یزدی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر مجتبی مصباح فرزند معظم له گزارشی از آخرین وضعیت ایشان ارائه دادند.

دریافت صوت | یک مگابایت


چهارشنبه 12 آذر | ساعت 12

باسمه تعالی

🔹 در پی انتشار خبر بیماری حضرت آیت الله مصباح یزدی (دام ظله العالی) ، شایعات و اخبار نادرستی در این باره منتشر شده که موجب نگرانی دوست‌داران معظم له شده است.

🔸ضمن تأکید بر این که تنها منبع موثق اخبار صحیح در این باره، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی آثار آیت الله مصباح به نشانی MESBAHYAZDI.IR می‌باشد، به اطلاع می‌رساند مشکل ایشان ضعف مفرط جسمانی به دلیل ادامه و تشدید بیماری گوارشی است و در منزل تحت مراقبت پزشکی هستند.

🤲 در انتها بار دیگر از همه علاقمندان درخواست دعا و #توسل برای شفای کامل و عاجل ایشان داریم.
باتشکر
۹۹/۹/۱۲


سه شنبه 11 آذر | ساعت 23

‼️ #اطلاعیه

باسمه تعالی
🔹 دوست‌داران حضرت آیت الله مصباح یزدی حفظه الله مکرراً جویای وضعیت سلامتی ایشان شدند.

🤲 باتوجه به شدت یافتن بیماری این یاور راستین انقلاب و رهبری، از جمیع علما، فضلا، شاگردان، دوستان و عموم ولایتمداران و علاقمندان به ایشان تقاضا داریم با توسل به ذیل عنایت ائمه اطهار علیهم السلام برای شفای عاجل و کامل ایشان دعا کنند.

٩۹/۹/۱۱


📼 #ویدیو | ‌آیت الله جاودان : برای سلامتی آیت الله مصباح دعا کنید

دریافت ویدیو | 14 مگابایت

آیت الله جاودان، در پایان جلسه مجازی درس اخلاق خود با توجه به شدت بیماری آیت الله مصباح یزدی گفت: باید جداً برای شفای آیت الله مصباح یزدی دعا کنیم و دعا کنید و از خدا بخواهید که نعمت وجود ایشان را برای ما، برای مسلمانان و برای مردم ایران نگه دارد.

وی ادامه داد: اگر یادتان باشد یک وقت مقام معظم رهبری ایشان را با علامه طباطبایی و شهید مطهری مقایسه نمودند که ایشان جای آنها هستند. اول ما فکر می‌کردیم این فرمایش چه بوده است اما بعد دیدیم واقعاً جای آنها هستند.


جلسه هفتگی چهارشنبه ها (۱۲ آذر ۹۹) 🏠 حسینیه آیت الله شیخ مرتضی زاهد (رحمة الله علیه) | شما می توانید ویدیوی کاملتری از این جلسه را در سایت عقیق تماشا کنید


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات