دسته‌ها
نوشته ها

پیام رسان بله و تماس صوتی در نسخه جدید [ مثبت نوجوانیا ]

همانطور که احتمالا می دونید پیام رسان بله که با حمایت مالی بانک ملی اداره میشه این روزها در نسخه جدیدش قابلیتی جدید رو عرضه کرده ؛ تماس صوتی برای بستر بله. در نسخۀ جدید، می‌تونی با مخاطب‌هات از طریق تماس صوتی در ارتباط باشی. البته این نسخه کلی تغییر و بهبود دیگه هم داره.

به واسطه پشتیبانی مالی خوبی که بله داره ، تونسته در کنار ایتا و گپ رشد مستمری داشته باشه اما از اواخر سال 1400 تا همین 4 ماه اول 1401 پیام رسان بله چند نسخه جدید با قابلیت های مختلف منتشر کرده که باعث شده مخاطبینش زیاد بشه و آمار تعداد نصبش در گوگل پلی و کافه بازار بالا بره .

نقطه قوت بله این هست که 60 درصد کارهای بانکی روزمره رو باهاش انجام داد؛ تراکنش های زیر 30 هزار تومان رو مطلع شد… راحت تر نیکوکاری کرد… مثلا پرداخت صدقه با امکان انتخاب استان مورد نظر یک دقیقه زمان نیاز داره… کارهای دیگه مثل کارت به کارت یا … در بله وجود داره… اما همین مسئله منجر به این شده که نیاز هست امنیت بله چند برابر باشه… لذا هنوز نمیشه روی بله چند اکانت داشت… و مثل ایتا یا گپ یا سروش نمیشه همزمان با چند سیمکارت واردش شد…

خود من از استفاده کننده های قدیمی بله هستم. سرعتش نسبت به چند ماه قبل خیلی بهتر شده و دیگه خبری از هنگ گوشی یا … نیست… خصوصا اینکه نسخه وب بله خیلی پیشرفت کرده و تقریبا 80 درصد قابلیت های مدیریت کانال و امور مالی و… در نسخه وب برای موبایل های iOS هم تعبیه شده.

نسخهٔ جدید بله «قدرتمندتر از همیشه» شده. مثلا برخی از تغییراتی که توی نسخه قبلی بله ( فروردین 1401 ) دیدیم اینهاست :

قابلیت جدید «نمودار واریز و برداشت ۳۰ روز اخیر» در قسمت مدیریت مالی شخصی*
در نسخهٔ جدید بله می‌تونی به‌راحتی در قسمت مدیریت مالی شخصی نمودار واریز و برداشت ۳۰ روز اخیر رو دریافت کنی! این نمودار بهت کمک می‌کنه تا دقیق‌تر در جریان دخل‌وخرجت باشی.

قابلیت جدید «گزارش تحلیلی ماهانه» در قسمت مدیریت مالی شخصی*
از این نسخه، علاوه‌بر نمودارها، می‌تونی گزارش تحلیلی ماهانه رو هم دریافت کنی. این گزارش جزئیاتی مثل میزان پس‌انداز، پرتراکنش‌ترین روز ماه، نمودار دایره‌ای تراکنش‌ها و … رو در اختیارت قرار می‌ده تا، حرفه‌ای‌تر از همیشه، حساب‌کتاب هر ماه توی مشتت باشه!

قابلیت جدید «جمع‌سپاری مالی» در گروه‌ها و کانال‌ها*
اگه می‌خوای برای انجام کاری توی گروه‌ها و کانال‌هات پول جمع کنی، کارت از همیشه راحت‌تره! کافیه از قابلیت جدید جمع‌سپاری مالی استفاده کنی! از جمع کردن پول برای خیریه‌ها گرفته تا خرید بستنی برای دورهمی‌ها؛ جمع کردن پول از همیشه راحت‌تره!

دریافت و نصب بله با جستجوی اسمش در کافه بازار یا گوگل پلی استور ؛ یا در سایت بله به نشانی bale.ai …


مثبت نوجوانیا ؛ جایی برای بررسی دقیق‌تر، خودمونی‌تر، ریزترِ آنچه در محیط رایان و محیط عیان می‌بینیم …


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات