دسته‌ها
شنیدنی‌ها

لایو محاسن پخش زنده 24 ساعته در تلگرام

سلام به شما مخاطبین سایت نوجوانیا ؛ ان شاالله سلامت باشین. امروز شبکه رادیویی آنلاین 24 ساعتهِ تلگرامی که با اسم ” لایو محاسن ” شناخته میشه رو بهتون معرفی می‌کنیم

تقریبا یک سالی هست که گروهی از مومنین با امکانات فنی و خوش سلیقگی یک ایده جالب رو در تلگرام اجرایی کرده اند … لایو 24 ساعته مذهبی ؛ این لایو ( پخش زنده ) همیشه درحال پخش است.

برای ورود به شبکه آنلاین ” لایو محاسن ” ، در حالی که آخرین نسخه اصلی تلگرام رو از سایت اصلی تلگرام یا گوگل پلی استور دریافت و نصب کرده اید … روی لینک زیر بزنید :

https://t.me/live_mahasen

شما می توانید به آسانی به پخش زنده کانال تلگرامی لایو محاسن وارد شوید و در لحظه آن برنامه که پخش میشود را بشوید. هم چنین می توانید یادآور تنظیم کنید. یا فایل های که در همان روز پخش شده اند را دانلود کنید ( در ربات جداگانه) در ادامه با امکانات آن آشنا می شویم … همراه نوجوانیا باشید


در بخش توضیحات کانال لایو محاسن نوشته شده است :

این لایو ۲۴ساعته با هدف انس با قرآن و آشنایی بیشتر با معارف شیعی ایجاد شده است.

لازم به ذکر است که جز کلام خدا و معصومین، باقی سخن‌های خوب حتی از افراد خوب، ممکن است حاوی غلط نیز باشد که مستمع، می‌تواند از قسمت خوب‌ش بهره‌مند گردد لذا محتوای برخی سخنرانی‌ها یا مداحی‌ها، ممکن است کاملا مورد تأیید ما نباشد هرچند ما تلاش می‌کنیم از بهترین آنها برای شما گلچین کنیم.

پاسخ برخی سوالات شایع درباره پخش زنده تلگرامی لایو محاسن

ساعات پخش لایو چگونه است؟ چطور یادآور برای برنامه موردنظرم تنظیم کنم و چطور فایل آن برنامه و برنامه‌های پیشین آن مجموعه را دریافت کنم؟ و … 👇

چرا لایو محاسن ؟ هر وقت خواستم می‌روم فایل صوتی موردنظر را گوش می‌دهم!

همین‌طور است. اما رادیو هم لطف خودش را دارد. گاهی دوست داریم چیزی گوش بدهیم اما گشتن و انتخاب کردن خودش سخت است و گاهی وقت‌گیر!

همچنین در لایو محاسن چیزهایی را خواهید شنید که احتمالا در غیر لایو محاسن نشنیده‌اید. برخی از مطالب این لایو نیز منحصرا برای همینجا تهیه شده است.

ساعات پخش برنامه‌های لایو محاسن چگونه است؟

این لایو ۲۴ساعتی است که شامل حدود ۱۲ساعت پخش و همان مقدار هم تکرار آن است.

شروع ساعت ۱۲ ظهر بوده و تا نیمه‌شب ادامه دارد.

از نیمه‌شب نیز به مدت ۱۲ ساعت (تا ۱۲ ظهر فردا) تکرار آن پخش خواهد شد.

لیست برنامه‌های هر روز به همراه اعلان شروع هر برنامه در همینجا درج خواهد شد.

لایو صوتی چه ترافیکی مصرف می‌کند و چه هزینه‌ای برای ترافیک اینترنت آن برایم دارد؟

تلگرام لایو صوتی‌اش را با کیفیت پایین پخش می‌کند (که همین موضوع باعث شده برای سخنرانی مناسب باشد نه مصارف موسیقایی) لذا مصرف بسیار پایینی دارد.

در آزمایشی که انجام دادم؛ یکساعت سخنرانی در لایو تلگرام، کمتر از ۴۰مگابایت اینترنت مصرف می‌کند یعنی یک بیست‌وپنجم گیگ که بسیار پایین است و خودتان می‌توانید هزینه‌ی آن را با توجه به نوع اینترنت‌تان، محاسبه کنید.

مثال: بسته اینترنت خانگی مخابرات با ترافیک ۴۸۰ گیگ به مبلغ دویست و پنجاه‌هزار تومان قابل خریداری است پس گوش‌دادن به یک‌ساعت لایو محاسن با این اینترنت برای من حدود ۲۰ تومان هزینه خواهد داشت. یعنی با صرف هزینه‌ی دو ۲ تا پیامک! می‌توانم یک‌ساعت لایو صوتی مفید گوش بدهم.

چگونه می‌توانم برای یک برنامه، یادآور تنظیم کنم یا فایل صوتی آن را دانلود کنم؟

یادآوری برنامه بعدی، یک دقیقه پیش از شروع در همین گروه انجام می‌شود اما چنانچه شما فقط برنامۀ خاصی را مدنظر دارید، می‌توانید با زدن روی شکلک ساعت 🕒 در لیست پخش، برای آن یادآور تنظیم کنید.

برای دانلود فایل برنامه‌هایی از لیست که پخش آن تمام شده نیز می‌توانید روی علامت 💾 بزنید و ربات را استارت کنید تا فایل آن برنامه به شما تحویل داده شود. در صورتی که فایل درخواستی، بخشی از یک «مجموعه» باشد، لینک دانلود شماره‌های قبلی آن مجموعه نیز به شما نمایش داده می‌شود.

آیا می‌توانم به لایو محاسن کمک کنم؟

در حال حاضر تنها کاری که می‌توانید انجام دهید، تبلیغ این لایو است. اگر برنامه‌ای از این لایو را دوست داشتید، کاور یا فایل آن را به دوستانی که فکر می‌کنید به این موضوع علاقه دارند، فوروارد کنید.

در صفحه ۳۵ جلد اول کتاب شریف کافی، در حدیثی صحیح آمده است که «مَنْ عَلَّمَ بَابَ هُدًى فَلَهُ مِثْلُ أَجْرِ مَنْ عَمِلَ بِهِ وَ لَا يُنْقَصُ أُولَئِكَ مِنْ أُجُورِهِمْ شَيْئا»

هر کس راه هدایتى بیاموزاند، پاداشى همانند کسانی دارد که به آن هدایت عمل کنند بی‌آن‌که از پاداش آنان چیزى کاسته شود.

چرا من نمی‌توانم لایو محاسن را بشنوم؟

در صورتی که بالای @live_mahasen دکمه join را نمی‌بینید، به این دلیل است که تلگرام شما بروزرسانی نشده است.

اگر پس از زدن روی دکمه join 👇👇👇

لایو محاسن
لایو محاسن

صدایی نمی‌شنوید، به این دلیل است که پروکسی/vpn شما از لایو صوتی پشتیبانی نمی‌کند. از برنامه دیگری مثل speedify یا geph (با تنظیم کشور روی فنلاند) یا 1.1.1.1 و… استفاده کنید.

برای عضویت در کانال لایو محاسن و داشتن پخش زنده 24 ساعته تلگرامی روی لینک » https://t.me/live_mahasen بزنید ؛ لذت ببرید 🙂


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات