دسته‌ها
نوشته ها

زهرا محمدی عضو یک سازمان تروریستی در پوشش معلمی [بازهم ضدانقلاب و بازهم تحریف]


📄 بازهم ضدانقلاب و بازهم تحریف؛
🔴 وقتی ضدانقلاب، عضو یک سازمان تروریستی را معلم ساده می‌نامد

🔸 پس از اعلام خبر محکومیت ۱۰سال زندان برای زهرا (زارا) محمدی، رسانه‌ها و اکانت‌های معاند مدعی شدند که او یک معلم ساده است.

🔸 بر این اساس معاندین، زهرا محمدی را به عنوان یک فعال‌مدنی، مدرس زبان و ادبیات‌ کُردی و از اعضای انجمن مردم نهاد نوژین معرفی کرده که جز تدریس فعالیت دیگری نداشته و با اتهامات دروغ بازداشت شده است‌.

🔸همچنین در روزهای اخیر ویدیویی از زهرا محمدی منتشر شد که او در این ویدیو خود را بی‌گناه دانسته است.

🔸پس از این اتفاق، ویدیو مذکور توجه کاربران را به خود جلب کرد تا جایی‌که کاربران، هشتگ #زهرا_محمدی را به یکی از ترندهای توییتر تبدیل کردند. در ادامه همراه نوجوانیا باشید تا واقعیت این ماجرا را بررسی کنیم

🔻 اما واقعیت ماجرای زهرا محمدی چیست؟!

🔹با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری و بنابر اظهارات مقام‌های مسئول مشخص شد، زهرا محمدی، عضو تشکیلات‌ مخفی حزب‌ منحله‌ دمکرات کردستان ایران بوده است.

🔹بر اساس اطلاعات بدست آمده، وی از فعالیت در انجمن نوژین و فعالیت‌های مدنی و تدریس‌زبان و ادبیات‌ کُردی، به عنوان پوششی برای فعالیت‌های مخفی خود برای تروریست‌‌های دمکرات کردستان استفاده کرده است.

🔹در بررسی‌های انجام شده همچنین مشخص شد، در تصویری که از زهرا محمدی موجود است وی با شال مخصوص دموکرات‌ها به نام “جامانه” در کنار دیگر هواداران حزب منحله‌دمکرات با یونیفرم پیشمرگان دمکرات دیده شده است.

🔹همچنین، تبلیغات این تیم برای حزب دمکرات در قالب انجمن‌ نوژین و به نام کمک به سیل‌ زدگان، در روستاهای مرزی انجام شده است.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری | لینک منبع


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات