دسته‌ها
نوشته ها

🛑 آیا بیماران کرونایی با اتوبوس شهری حمل می‌شوند؟ [ 📄 دروغ‌گویی و شایعه‌سازی شبکه‌های ضدانقلاب ]


🔹اخیرا رسانه‌های معاند از جمله رادیو فردا با انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شده‌اند که در اهواز بیماران کرونایی با اتوبوس‌های شهری جابجا می‌شوند.

🔸با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد، این اتوبوس‌ها شهری نیستند، بلکه اتوبوس‌آمبولانس‌هایی با امکانات ویژه هستند که سال‌هاست در ایران از آن‌ها استفاده می‌شود.

🔸در‌ همین زمینه علیرضا وهاب‌زاده، مشاور رسانه‌ای وزیر بهداشت، در ویدئویی که در توئیتر منتشر کرده است با نشان دادن فضای داخلی یک اتوبوس‌آمبولانس‌، اظهار کرد که حدودا ۹ بیمار را می‌توان با این اتوبوس‌آمبولانس‌ها منتقل کرد.

🔸گفتنی است که این اتوبوس‌آمبولانس‌ها مجهز به دستگاه اکسیژن‌ساز و بقیه ملزومات حمل بیمار کرونایی هستند و در مواقعی که به علت حجم بالای مراجعات یا نیاز به یک‌سری امکانات ویژه، بیمارستان رازی قادر به ارائه سرویس نباشد، بیماران را به دو بیمارستان دیگر شهر اهواز منتقل می‌کنند.

🔸لازم به ذکر است که اتوبوس‌آمبولانس‌ها اکثرا مخصوص اورژانس ۱۱۵ در حوادث جاده‌ای و بلایای طبیعی است و تعداد تخت‌های آن برای رسیدگی به حادثه‌دیدگان بین ۹ تا ۱۳ تخت است که بعضا قابلیت افزایش به ۱۵ تخت را نیز دارد.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات