دسته‌ها
نوشته ها

نصب پرچم چین در جزایر قشم و کیش کذب محض است [ 🛑 نگرانی دروغین وطن‌فروشان برای وطن]


🔹به تازگی رسانه‌های معاند و ضدانقلاب با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی، مدعی شده‌اند که پرچم چین در جزایر قشم و کیش به اهتزاز درآمده است.

🔹معاندین در این شایعه از تصاویر چند پرچم‌ سرخ‌رنگ، به عنوان سند خیانت و وطن‌فروشی در ایران استفاده کرده‌اند.

🔸اما با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد این شایعه صحت ندارد و بنابر گفته علیرضا نصری، فرماندار جزیره قشم، عده‌ای برای سوءاستفاده و تشویش اذهان، پرچم متعلق به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران را که برفراز یکی از برج‌های نوری این جزیره نصب شده است، به عنوان نصب پرچم چین در قشم انتشار داده‌اند.

🔸 گفتنی‌ است که یکی از این تصاویر منتشره که پرچم قرمز رنگ در آن دیده می‌شود، مربوط به میدان آزادی تهران است که معاندین آنرا قشم و کیش معرفی کرده‌اند.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری


انتشار خبر امضاء سند همکاری ایران و چین، واکنش های بسیاری را در پی داشت. که اخبار جعلی بسیاری در این رابطه ساخته و پرداخته شد. یکی از جالب ترین خبر ها نصب پرچم چین در جزیره قشم است!

آقای سید علی موسوی ( dr_moosavi ) هم در صفحه اینستاگرام خود (لینک) به بررسی این موضوع پرداخته اند. برای اینکه به حقیقت ماجرا پی ببرید این پست اینستاگرامی را در ادامه بخوانید. می توانید این مطلب را در تلگرام یا ایتا هم بخوانید.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات