دسته‌ها
پیوندها

کانال های شیخ قمی | استاد محسن مجتهد زاده در ایتا + روزمه

حجت الاسلام محسن مجتهد زاده « شیخ قمی » مسئول کانال « دوره تخصصی تربیت مبلغه غرب » هستند. فعالیت اصلی ایشان در ایتا است ( هر روز پخش زنده و گزارش روزانه ) … + سال های زیادی در کشورهای اسپانیایی زبان به امر گسترش دین اسلام پرداختند. شیخ قمی موسس مرکز تربیت مبلغ آمریکای لاتین هستند…

جدیدترین پخش زنده ها وفایل های صوتی شیخ قمی « محسن مجتهد زاده » در شهرهای مختلف در موضوعات 1 – بررسی تربیت جنسی در غرب 2- بررسی جنگ شناختی آمریکا 3- بررسی سبک زندگی آمریکایی و اثر آن بر عفاف 4- آینده پژوهی انقلاب اسلامی …. در کانال ایتا دریافت کنید

کانال های استاد محسن مجتهد زاده – موسس مرکز تربیت مبلغ آمریکای لاتین

عنوانپیوند
کانال اصلی شیخ قمی در ایتاhttps://eitaa.com/TablighGharb
شیخ قمی در تلگرام ( فعالیت کم )http://www.telegram.me/TablighGharb
کانال جهاد تبیین شیخ قمی در ایتاhttps://eitaa.com/Israel666
کانال سخنرانی های آیت الله مصباح https://eitaa.com/mesbahyazdii
کانال نظرات کاربران کانال شیخ قمیhttps://eitaa.com/SheijQomi_Comments
کانال مشاوره خانواده و تحصیل و ازدواجhttps://eitaa.com/question_Answer_TablighGharb
کانال آپارات شیخ قمی ( بایگانی برخی سخنرانی های مهمhttps://www.aparat.com/sheijqomi
کانال یوتوب شیخ قمی ( + برخی ویدیوهای زبان اسپانیایی )https://www.youtube.com/@SheijQomi

متن گزارش سنای آمریکا 🇺🇸 درباره « شیخ قمی » | محسن مجتهد زاده

شیخ قمی | استاد محسن مجتهد زاده

ترجمه↙️
▪️شیخ علی قمی
حجه الاسلام محسن مجتهدزاده، معروف به شیخ علی قمی (که در این منطقه با این نام) شناخته می شود، مدیر بخش آموزش مؤسسه ی «اسلام اورینته» است. قمی در سلسله سخنرانیِ های متعدد در دانشگاه های آمریکای لاتین شرکت می کند.

شاید بتوان گفت قمی، «درهمه جا حاضر»ترین چهره ی شبکه روحانیت شیعه در آمریکای لاتین است. (سرشبکه گروه میسیونری شیعیان است.)
او هم از محبوبیت (و نفوذ) رسانه ای برخوردار بوده و هم در زمینه های شبکه های اجتماعی، دانایی و مهارت دارد.

او تقریبا در همه ی پروفایل های شیعه شدگان آمریکای لاتین حضور دارد (تازه مسلمانان همه او را فالو می کنند) و کلاس های او، سخنرانی هایش و سفرهای پی در پی اش، نشان از اهمیت او برای جمعیت های محلی در گرایش به دین اسلام دارد.

محصولات و محتواهای تولید شده توسط «(شیخ)قمی» برای آن ها که تمایل به دنبال کردن سفرهای سلسله مباحث او را دارند، به سهولت و به صورت آنلاین در دسترس است.
او یک سری ویدئو، پادکست و سخنرانی های آنلاین به نام “Las Charlas del Sheij Qomi” (صحبت های شیخ قمی) دارد.
در این مجموعه ها او به تدریس اسلام به زبان اسپانیایی می پردازد.

«(شیخ)قمی» به نظر می رسد نگاهی استراتژیک به این پروژه دارد.

او نگارنده ی کتاب مفصلی در تاریخ مسیحیت در آمریکای لاتین است.
این کتاب “Cristianismo en Latinoamerica” (مسیحیت در آمریکای لاتین) نام دارد. او در این کتاب به گفتگو پیرامون علل گسترش مسیحیت در آمریکای لاتین می پردازد. متن این کتاب که خود به عنوان راهنمای عملیاتی میسیونرهای روحانیت شیعه در آمریکای لاتین به حساب می آید به نظر می رسد می خواهد بگوید: اسلام می تواند، همانند مسیحیت آمریکای لاتین را فرابگیرد و جای دین حاکم(مسیحیت) را در کمتر از یک قرن بگیرد.▪️

➖پایان متن گزارش سنا

🔐لینک اصلی گزارش در سایت رسمی «سنای آمریکا»👇
https://www.foreign.senate.gov/imo/media/doc/051017_Ottolenghi_Testimony.pdf

📍نگید نمی شه کل دنیا را مسلمان کرد، ما رفتیم شد، شما هم کافیه یاد بگیری! کلیک کن!
➖➖➖➖➖➖
📌رزومه شیخ قمی
https://eitaa.com/TablighGharb/2858
لیست تمام کانال های محسن مجتهد زاده در ایتا↙️
https://eitaa.com/TablighGharb/2986

➖➖➖➖➖➖
👈🏻هم اکنون به ما ملحق شوید «کانال شیخ قمی» کلیک کن!
https://eitaa.com/joinchat/23527424Cc6ba52ee21


✅ شبهه مهم این روزها:

تامین معیشت طلاب از کجا باید باشد؟

➖حکومت
➖مردم
➖غلط می کنند وقت میذارند برای تبلیغ برن سرکار مثل بقیه مردم!!

✅پاسخ:

➖دراين جا اين سوال را مطرح مي كنيم كه روحانيت – با توجه به وظايفي كه دارند – نبايد تامين شود؟

➖چه طور يك مهندس ودكتر… بعد از تحصيل حقوق هاي كذائي مي گيرند، اما روحانيت كه رسالت هدايت مردم را بر عهده دارند، نبايد درامدداشته باشند ؟

➖ به عبارت ديگرروحانيت براي انجام وظايف الهي نياز به درآمد دارد، و روحانيت از دولت حقوق نمي گيرند، بلكه طلاب از وجوهات شرعيه، نظير خمس، سهم و تبرعات كه براي آموزش تعاليم اسلامي و تبليغ آن است تامين مي شوند.

➖ همچنين آنان از طريق كمك هاي مردمي زندگي خود را تامين مي كنند ،يعني طلبه ها درايام مختلف – بويژه ايام محرم، صفر ورمضان – به تبليغ احكام الهي مي پردازند و مردم نيز – به دليل علاقه به روحانيت – به آنان كمك مي كنند که این هدیه هیچ منع شرعی و عقلی ندارد خصوصاً اگر تبلیغ را مشروط به دریافت هدیه نکرده باشند.

البته برخي از طلاب در سازمان ها و نهاد هاي ديگر مشغول و حقوق مي گيرند و برخي نيز از راه نوشتن كتاب ،مقاله و عوامل ديگر تامين مي شوند.

😳 اگر منظورتان آن است كه روحانيون از لباس خود و آگاهي هاي ديني خود ارتزاق مي كنندو به تعبير رايج «از دين خود نان مي خورند» سخت در تفسیر روایات در اشتباه هستید!!!

➖ بايد گفت كه اين امر ادعايي غير قابل قبول است، زيرا روحانيون نه از دين خود كه از توانايي هاي علمي، هنري و فردي ارتزاق مي كنند مثلا يك روحاني از طريق تدريس ، خطابه و سخنوري زندگي خويش را تامين مي كند. كه اين ها همه هنر و يك نوع تخصص است كه خيلي ها، اين توانائي ها را ندارند.

✅نکته مهم:
روایات استاکال بالدین یعنی «دین فروشی» به دو مورد زیر اشاره دارد:

➖تغییر و تحریف دین برای دلخوشی مخاطب و رسیدن به دنیا (مثل حلال کردن محرمات و…)
➖گرفتن مزد برای انجام امور واجب
➖که قطعاً هدایا و تبرعات مردمی را خصوصاً وقتی ارایه خدمات روحانی مشروط به دریافت پاکت نیست را شامل نمیشود.

✅در واقع تبلیغ و تدریس تخصصی دین
همانند همه مشاغل ديگر است كه فرد از توانمندي هاي خود در جهت رفع نيازهاي خود بهره مي برد، و اين مساله نه منع عقلي دارد و نه شرعي، زيرا آنچه از نظر شرع صحيح نيست پول گرفتن در قبال تعليم واجبات است و روحانيون معمولا به اين امر توجه دارند كه درقبال تعليم واجبات ديني پولي دريافت نكنند.

✅نکته پایانی درباره اشتغال طلاب:

تجربه نشان داده طلبه ای که وارد مشاغل غیر مرتبط با طلبگی و‌تبلیغ و تدریس میشود به تدریج مجبور خواهد شد کار اصلی خود یعنی منبر و مسجد را رها کند و در بسیاری از موارد کار اصلی دچار حواشی فراوان آن شغل غیر مرتبط میشود و از طرفی رشد علمی آن طلبه متوقف میگردد و دیگر پاسخگوی نیاز جامعه نخواهد بود به عبارت دیگر پیشنهاد شغل های غیر مرتبط همان کلید حذف روحانیت موثر از جامعه است.

➖به نظر میرسد پرداختن به این شبهه در زمانی که اکثر روحانیون و مبلغین عزیز در سخت‌ترین شرایط معیشتی قرار دارند و مردم به علت مشکلات معیشتی و تبلیغات گسترده دشمن علیه روحانیت کمتر از این قشر حمایت مالی دارند (برخلاف بقیه اقشار مانند اساتید دانشگاه، هنرمندان، مداحان، خوانندگان و…)

فتنه ای جدید و هوشمندانه برای عدم حمایت مومنین از جهاد تبیین هست که حضرت آقا اصرار دارند آتش به اختیار یعنی از منابع مردمی تامین شود.
و هم زمانی این حملات با سالگرد #فتنه_مهسا جای هرگونه شک و شبهه ای را برطرف می کند که همه این حملات سازمان یافته و هوشمندانه طراحی شده است.

✅✅✅
دوست عزیز با دقت بخونید و نشر بدهید تا در فتنه جدبد در پازل دشمن بازی نکنیم!!!
✅✅✅
➖پرورش قناری شیخ قمی لینک
https://eitaa.com/TablighGharb/7297
➖ لیست حملات ضدانقلاب به شیخ قمی لینک
https://eitaa.com/TablighGharb/7529
➖کلیپ تقطیع شده از شیخ قمی توسط ضدانقلاب لینک
https://eitaa.com/TablighGharb/7283

➖➖➖

کانال «جهاد تبیین شیخ قمی»
https://eitaa.com/joinchat/991101158Cbae4e3411b

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات