دسته‌ها
دانلود

دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای استاد کبیری)

زندگی روزمره کنونی و گرفتاری های موجود به قدری باعث سرگرمی شده است که فرصت کمی جهت خواندن قران و بهره  گیری از ایات هدایتگر آن دست می دهد…

از طرفی روزانه زمان های تلف شده زیادی هست که مجبور به گذاراندن آن هستیم، مدت زمانی که از خانه تا محل کار، گاه مجبور به گذاران ساعت ها در اتومبیل، اتوبوس و یا مترو  هستیم. در این زمان ها می توانیم با گوش فرا دادن به آیات قرآن صوتی هم با قرآن نزدیکتر شویم و بهترین استفاده را از این زمان ها ببریم

اکثر فایل های قرآن صوتی موجود از تلاوت قران فاقد ترجمه هستند و همچنین کیفیت صدای بالایی ندارند و همین باعث می‌شود به دلیل عدم فهم دقیق پیام آیه برای ما فارسی زبانان پس از مدتی گوش دادن به آن برایمان کمی خسته کننده شود.

آنچه در اینجا برای شما آماده ساخته ایم( قرآن صوتی ) تلاوت قران به صورت ترتیل با کیفیت بالا و ترجمه فارسی آن به صورت آیه به آیه است.

دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)
دانلود قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)

ويژگی های این مجموعه قران صوتی به همراه ترجمه فارسی آیه به آیه :

– ۱۶۰ساعت ترتیل و ترجمه قران به صورت آیه به آیه / قرآن صوتی
– تلاوت قران به صورت ترتیل با صدای دلنشین قاریان مشاری العفاسی و شاطری / قرآن صوتی

– ترجمه فارسی آیت الله مکارم شیرازی با صدای معنوی و پر احساس آقای کبیری /قرآن صوتی
– قابل ذخیره و پخش بر روی CD/ DVD/ Flash Memory جهت پخش در اتومبیل/قرآن صوتی
– قابل ذخیره و پخش در موبایل و MP3 پلیر/ قرآن صوتی
– حذف آیه هایی که سجده واجب دارند و ذکر تنها معنای آنها / قرآن صوتی
– نام فایل‌ها دارای شماره سوره، نام انگلیسی‌ و نام عربی‌ / قرآن صوتی

قرآن (خواندنی) از دکتر شریعتی
قرآن کتابی است که نام بیش از ۷۰ سوره‌اش از مسائل انسانی گرفته شده است، و بیش از ۳۰ سوره‌اش از پدیده‌های مادی و تنها ۲ سوره‌اش از عبادات! آن هم حج و نماز!

کتابی است که شماره آیات جهادش با آیات عبادتش قابل قیاس نیست…

این کتاب از آن روزی که به حیله دشمن و به جهل دوست لای آن را بستند، لایه‌اش مصرف پیدا کرد و وقتی متنش متروک شد، جلدش رواج یافت و از آن هنگام که این کتاب را _ که خواندنی نام دارد ــ دیگر نخواندند و برای تقدیس و تبرک و اسباب‌کشی به کار رفت، از وقتی که دیگر درمان دردهای فکری و روحی و اجتماعی را از او نخواستند، وسیله شفای امراض جسمی چون درد کمر و باد شانه و … شد و چون در بیداری رهایش کردند، بالای سر در خواب گذاشتند و بالأخره، اینکه می بینی؛ اکنون در خدمت اموات قرارش داده‌اند و نثار روح ارواح گذشتگانش و ندایش از قبرستان‌های ما به گوش می‌رسد.

قرآن! من شرمنده تویم اگر از تو آواز مرگی ساخته‌ام که هر وقت در کوچه‌مان آوازت بلند می‌شود همه از هم می‌پرسند: ” چه کسی مرده است؟ “
چه غفلت بزرگی که می‌پنداریم خدا تو را برای مردگان ما نازل کرده است

قرآن! من شرمنده تویم اگر تو را از یک نسخه عملی به یک افسانه موزه نشین مبدل کرده‌ام
یکی ذوق می‌کند که تو را بر روی برنج نوشته،‌ یکی ذوق می‌کند که تو را فرش کرده،‌ یکی ذوق می‌کند که تو را با طلا نوشته، ‌یکی به خود می‌بالد که تو را در کوچک‌ترین قطع ممکن منتشر کرده و … آیا واقعاً خدا تو را فرستاده تا موزه سازی کنیم؟

قرآن! من شرمنده تویم اگر حتی آنان که تو را می‌خوانند و تو را می‌شنوند،‌ آن چنان به پایت می‌نشینند که خلایق به پای موسیقی‌های روزمره می‌نشینند. اگر چند آیه از تو را به یک نفس بخوانند مستمعین فریاد می‌زنند: “احسنت …! ” گویی مسابقه نفس است …

قرآن!‌ من شرمنده تویم اگر به یک فستیوال مبدل شده‌ای حفظ کردن تو با شماره صفحه،‌ خواندن تو آز آخر به اول،‌ یک معرفت است یا یک دبیزه گیری؟ ای کاش آنان که تو را حفظ کرده‌اند، ‌حفظ کنی، تا این‌چنین تو را اسباب مسابقات هوش نکنند.

خوشا به حال هر کسی که دلش رحلی است برای تو
آنان که وقتی تو را می‌خوانند چنان حظ می‌کنند،‌ گویی که قرآن همین الان به ایشان نازل شده است. آنچه ما با قرآن کرده‌ایم تنها بخشی از اسلام است، که به صلیب جهالت کشیدیم

منبع : http://naghashefaghir.blogfa.com
منبع : http://naghashefaghir.blogfa.com

اطلاعاتی درباره قرآن کریم:

عروس قرآن: سوره الرحمن
بزرگ‌ترین سوره: سوره بقره
بزرگ‌ترین آیه: بقره / 282
كلمه وسط قرآن: ولیتلطف /كهف / 19
بزرگ‌ترین كلمه قرآن: فاسقیناكموه/ حجر / 22
اولین سوره كه نازل شد: علق
تعداد سوره‌های قرآن:  114
تعداد حزب قرآن: 120
تعداد حروف قرآن: 323671
تعداد بسم له قرآن: 114
سجده‌های مستحب قرآن: 11 آیه
سوره‌ای كه حرف  فا در آن نیست: سوره حمد
سوره‌ای كه در تمام آیاتش كلمه  الله  است: مجادله
امیدبخش‌ترین آیه: قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لاتقنطوا من رحمه الله
قلب قرآن: سوره یس
کوچک‌ترین سوره: سوره كوثر
کوچک‌ترین آیه: طه
حرف وسط قرآن: تا
کوچک‌ترین كلمه قرآن:با بسم له
آخرین سوره كه نازل شد: نصر
تعداد جز قرآن: 30 جز
تعداد كلمات قرآن:    77437
تعداد آیات قرآن:  6236
تعداد حروف مقطعه: 71  در آغاز 29 سوره
مهم‌ترین آیه قرآن: آیه الكرسی
سوره‌ای كه حرف  میم  در آن نیست: كوثر (به غیر از بسمله)
عدالت آمیزترین آیه: ان الله یامر بالعدل و الاحسان
ترس‌آورترین آیه: فمن یعمل مثقال ذره شراً یره

قرآن در کلام امام خمینی

1 – این صحیفه نورانیه صورت اسم اعظم است.

2 – خدای تبارک و تعالی به واسطه سعه رحمت بر بندگان، این کتاب شریف را از مقام قرب و قدس خود نازل فرموده.

3 – قرآن و خدا و لشکر خدا همیشه پیروز هستند.

4 – قرآن از بزرگترین مظاهر رحمت مطلقه الهیه است که ما کور و کرها از آن به هیچ وجه استفاده نکردیم و نمی کنیم.

5 – امام با همه اشتغالاتی که داشتند، به انجام مستحبات، به ویژه خواندن قرآن، دعا و نماز اول وقت، اهمیت می دادند.

امام، هر روز، سه تا پنج مرتبه قرآن می خواندند. در ماه مبارک رمضان، سه بار قرآن را ختم می کردند.

6 – یک دفعه که با ایشان در نجف بودیم، چشمشان ناراحت شده بود. دکتر بعد از معاینه چشمشان گفت:

((شما باید چند روز قرآن نخوانید و به چشمتان استراحت بدهید.

امام خندیدند و گفتند:

دکتر! من چشمم را برای قرآن خواندن می خواهم. چه فایده ای دارد که چشم داشته باشم و قرآن نخوانم؟ شما یک کاری بکنید که من بتوانم قرآن بخوانم!

7 – حضرت امام خمینی (ره) در نامه ای عارفانه چنین می نویسد:

پسرم! سوره مبارکه حشر را مطالعه کن که گنجینه هایی از معارف و تربیت در آن است و ارزش دارد که انسان یک عمر در آنها تفکر کند و از آنها به مدد الهی توشه ها بردارد. خصوصاً آیات، اواخر آن از آن جا که می فرماید:

یا ایها الذین آمنوا اتقو الله و لتنظر نفس ما قدمت لغد واتقو الله خبیر بما تعملون **سوره حشر. نامه حضرت امام خمینی (ره) به فرزند گرامیش مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی در تاریخ 26 تیرماه 63 در کتاب نقطه عطف.***

ای کسانی که ایمان آوردید تقوا پیشه نمایید و باید هر یک از شما منتظر دیدن آن چه از اعمال فرستاده است، باشد. تقوا پیشه کنید و بدانید آن چه انجام می دهید، خداوند بر آن آگاه است.

8 – یکی از نزدیکان امام خمینی می گوید: امام در عین حال که تمام شجاعت ها و بی باکی ها در راه خدا در جانش تبلور پیدا کرده است هیچ گاه از نوافل و مستحبات غافل نمی ماند، و حتی در حال قدم زدن، تسبیح در دست گرفته و ذکر و زیارت می خواند.

امام روزانه چندین نوبت قرآن می خواند با همان صوت ملکوتی… ایشان در هر فرصت مناسبی که پیش می آمد قرآن می خواند و معمولاً بعد از نماز صبح، قبل از نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء و یا در هر فرصت دیگر مقید به این مستحب الهی بودند و ما بارها که در ضمن روز خدمت ایشان می رسیدیم امام را مشغول خواندن قرآن می یافتیم.

9 – قرآن پر است از این آیاتی که این آیات مردم را وادار کرده است و پیغمبر را مأمور کرده است که جنگ کنند با کسانی که متعدی هستند، با ظلم ها جنگ بکنند، یک کتابی است که تحرک آورده است یعنی عربی که در آن وقت در زمانی که وارد شد قرآن کریم، یک مردم متفرق و یک مردمی بودند که با خودشان همان هی ور می رفتند، در بین خودشان یک جنگ و جدالی بود و هیچ فکر امور سیاسی نبودند و همان بین خودشان مثل یک طوایف وحشی بودند در قبل از یک نیم قرن، قبل از یک نیم قرن در حدود سی سال این امپراطوری ها را همین عده عرب کمی که ابتدا دور رسول اکرم بودند و اینها را ساخت پیغمبر اکرم، در یک مدتی کمی دو تا امپراطوری که آن وقت تقریباً تمام دنیا زیر بیرق این امپراطوری ها بوده، یکی امپراطوری ایران بود و یکی هم روم بود، هر دو را اینها فتح کردند.

همچو تحرکی در اینها آورد که از جزیرة العرب راه افتادند آمدند ایران را گرفتند و رفتند روم را گرفتند و رفتند تا اروپا همه جا را تسخیر کردند.

10 – قرآن یک کتاب محرک است، یک کتابی است که این اعرابی که در آن وقت هیچ نمی دانستند، اینها را راه انداخت و امپراطوری های بزرگ را که ظالم بودند، به زمین زدند اینها.

11 – هرکس اسلام را مطالعه کرده باشد، قرآن کریم را مطالعه کرده باشد کافی است که بفهمد اسلام و قرآن کریم تربیت می کند یک جامعه را در همه چیز.

12 – قرآن کریم سعادت همه بشر را بیمه کرده است.

13 – در پناه قرآن بود که اسلام در نیم قرن بر همه امپراطوری ها در آن وقت غلبه کرد و ما، مادامی که در پناه قرآن هستیم بر دشمنان غلبه خواهیم کرد.

14 – قرآن کریم در رأس همه مکاتب و تمام کتب است.

15 – همه تابع قرآن کریم و تابع موازین اسلام و قواعد اسلام هستیم.

16 – قرآن کریم کتابی است که هرکس در زیر بیرق او واقع بشود، در دنیا و آخرت سعید است.

17 – قرآن کریم کتابی که آزادی و استقلال را توصیه کرده است.

***


بروزرسانی ها

بروز رسانی »» 14 مرداد 1400 :

برای راحتی دانلود شما همراهان سایت nojavania ، فایل ها در کانال ایتا و کانال تلگرام هم بارگذاری شد و بزودی لینک همه سوره ها برای دانلود قرار می گیرد. هم چنین در روزهای آینده لینک دانلود از سرویس مدیا فایر هم قرار میگیرد ان شاالله.

هم چنین همه فایل ها برای دانلود در کانال سروش با لینک » http://splus.ir/nojavania قرار گرفته است اما چون پیام رسان سروش پلاس قابلیت لینک مستقیم ندارد، برای پیدا کردن فایل ها باید در کانال جستجو کنید. با جستجوی یکی از عبارت های 1- ” قرآن کریم به صورت آیه به آیه ” یا 2- ” آقای کبیری ” یا 3- ” ترتیل و ترجمه ” در کانال مذکور به فایل ها میرسید.

بروزرسانی »» ۲۴ دی ماه سال ۹۷ :

با توجه به کم بودن سرعت دانلود از سرور تهران برای کسانی که ساکن اروپا و آمریکا هستند ، لینک های جدید اضافه شد . برای دانلود از سرور اروپا روی عبارت ” لینک دوم ” بزنید .

بروزرسانی »» در ۳۰ تیرماه سال ۹۶ : 

فایل‌های قبلی که برخی دچار مشکل فنی بودند حذف شدند . و تمامی فایل‎‌ها)(تمامی سوره‌ها) به شکلی که قابل پخش روی موبایل هم باشند در سایت بارگذاری شد . 


دانلود نمونه فایل قرآن صوتی با ترجمه فارسی آیه به آیه (با صدای کبیری)

برای نمونه سوره الشمس را در ادامه بشنوید : 

توضیح :

برای راحتی مخاطبین سایت نوجوانیا ، تمامی فایل ها با فرمت mp3 هستند که به راحتی در همه موبایل ها پخش میشود . میتوانید برای تجربه کیفیت بالاتر صدا از برنامه هایی همچون mxplayer یا vlc player (یا دیگر پخش کننده ها ) به جای پخش کننده اصلی موبایل استفاده کنید . حجم تقریبی هر فایل در مقابل آن نوشته شده است .

.

دانلود ترتیل با صدای شاطری، ترجمه مکارم با صدای کبیری . قرآن صوتی

سوره یک – الفاتحه – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره دو – البقره – 112 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره سه – آل عمران -65 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره چهار – النساء – 66 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره پنج – المائده – 50 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره شش – الانعام – 56 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره هفت – الاعراف – 63 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره هشت – الانفال – 28 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره نهم -التوبه – 46 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره دهم – یونس – 34 مگابایت – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 11 – هود – 36 مگابایت –دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 12 – یوسف – 32 مگابایت- دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 13 – الرعد – 16 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 14 – ابراهیم – 16 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 15 – الحجر – 13 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 16 – النحل – 33 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 17 – الاسرا – 27 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 18 کهف – 28 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 19 – مریم – 19 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 20 – طه – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 21 – الانبیا – 22 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 22 – الحج – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 23 – المومنون – 20 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 24 – النور – 23 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 25 – الفرقان – 17 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 26 – الشعرا – 23 مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 27 – النمل – 21 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 28 – القصص – 26 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 29 – العنکبوت – هفده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 30 – الروم – چهارده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 31 – لقمان – نه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 32 – السجده – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 33 – الاحزاب – 24 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 34 – سبأ – شانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 35 – فاطر – دوازده  مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 36 – یس – دوازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 37 – الصافات – هجده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 38 – ص – دوازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 39 – الزمر – بیست مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 40 – غافر – 22 مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 41 – فصلت – پانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 42 – الشوری – پانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 43 – الزخرف – شانزده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 44 – دخان – هفت مگابایت – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 45 – الجاثیه – نه مگابایت  – دریافت    | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 46 – احقاف – یازده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 47 – محمد – ده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 48 – الفتح – ده مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 49 – الحجرات – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 50 – ق – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 51 -الذاریات – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 52 – الطور – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 53 -النجم – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 54 – القمر – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 55 -الرحمن – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 56 -الواقعه – هفت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 57 – حدید – نه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 58 – المجادله – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 59 – الحشر – هشت مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 60 – الممتحنه – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 61 – الصف – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 62 – الجمعه – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوزه 63 – المنافقون – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 64 – التغابن – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 65 – طلاق – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 66 – التحریم – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 67 – الملک – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 68 – القلم – شش مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 69 – الحاقه – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 70 -المعراج – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 71 – نوح – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 72 – الجن – پنج مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 73 – المزمل – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 74 – المدثر – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 75 – القیامه – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 76 – انسان – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 77 -المرسلات – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 78 – النباء – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 79 – النازعات – چهار مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 80 – عبس – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 81 – تکویر – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 82 – انفطار – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 83 – المطففین – سه مگابایت  – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 84 – انشقاق – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 85 – البروج – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 86 – الطارق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 87 – الاعلی – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 88 – الغاشیه – دو مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 89 – الفجر – سه مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 90 – البلد – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 91 – الشمس – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 92 – اللیل – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 93 – الضحی – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 94 – انشراح – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 95 -تین – یک مگابایت  – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 96 – علق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 97 -قدر – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 98 – البينة – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 99 – الزلزله – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 100 – العادیات – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 101 – القارعه – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 102 – التکاثر – یکم مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 103- العصر – یک مگابایت –  دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 104 – الهمزه – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 105 – الفیل – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 106 – قریش – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 107 – الماعون – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 108 – کوثر – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 109 – الکافرون -یک مگابایت –  دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 110 – نصر – یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 111 – المسد – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 112 – اخلاص -یک مگابایت – دریافت  | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 113 – فلق – یک مگابایت – دریافت   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر

سوره 114 – ناس – یک مگ – دانلود   | لینک ایتا | لینک تلگرام | لینک مدیافایر


در ادامه بخوانید »» 

چگونه کودکان حافظ قرآن تربیت کنیم ؛ روش‌های حفظ قرآن برای کودکان

راهنمایی برای ختم قرآن ؛من چشمانم را برای قرآن خواندن می‌خواهم


خب بخش دانلود 114 فایل صوتی ، ترجمه آیه به آیه قرآن کریم هم در به پایان رسید. اما دو پیشنهاد ویژه برای شما همراهان سایت نوجوانیا داریم….

📚 نرم افزار اندروید قرآن کریم [ برنامک قرآن حبل المتین و ترجمه استاد علی ملکی ]

📌 برای خواندن قرآن کریم دو پیشنهاد ویژه برای شما مخاطبین nojavania داریم [دو برنامک اندرویدی را نصب کنید.]

🥇 اول برنامک اندرویدی ” قرآن صوتی حبل المتین ” که شمارگان نصب فعال آن به بیش از سه میلیون رسیده است. نام آن را در کافه بازار جستجو کنید و نصب کنید. در این برنامه می توانید صوت تلاوت ده ها قاری و بسیاری امکانات دیگر + جستجو و… داشته باشید
🔗 https://cafebazaar.ir/app/com.mobiliha.hablolmatin

🌺 دوم برنامک اندروید ” ترجمه خواندنی قرآن ” که موسسه قرآنی بهار دل منتشر کرده است. این برنامه به صورت رایگان ترجمه خواندنی قرآن برای نوجوانان و جوانان را ارائه داده است. این ترجمه اثر بسیار بی نظیر از استاد علی ملکی است که درک و لذت شما را از خواندن ترجمه آیات قرآن ده برابر میکند.

دانلود در کافه بازار »
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.trk.qur
🔍راهنمای نسخه iOS در سایت » http://qurantr.com

پیشنهاد می کنیم اگر شما هم مثل ما ، ترجمه برخی آیات را درک نمی‎کنید، از این بعد یا حتی برای یکبار هم ترجمه استاد علی ملکی را بررسی کنید تا دلبسته آن شوید. سایت این ترجمه را در آدرس http://qurantr.com مشاهده کنید. 😘

😍 در این سایت می توانید تمام روش های این ترجمه + نکات مهم و ویژگی های این ترجمه و بازتاب خبر نشر این ترجمه در رسانه ها را بخوانید. در بخش فروشگاه سایت هم می توانید نسخه چاپی را سفارش دهید.

💚 مهم است که در همه حال روح انسان توجه کامل و 100 درصدی نسبت به آن چیزی که از آیه های کلام خدا می خواند، داشته باشد.

عزیزان زندگی تون پر از نور قرآن ان شاالله


پیشنهاد ویژه به مخاطبین نوجوانیا ☺️

اگر هم شما ، مثل ما هستین ، و ترجمه های مختلف قران کریم از استاد قمشه ای و آیت الله مکارم و دیگر اساتید رو به خوبی درک نمی‌کنید یا اصلا متوجه نمی‌شید…

پیشنهاد ما به شما استفاده از نسخه رایگان 💚 برنامک اندرویدی ” ترجمه خواندنی قرآن [ استاد علی ملکی ] ” هست ….

از این لینک نصبش کنین
🔗 https://cafebazaar.ir/app/ir.trk.qur

و بعد از این همه سال قرآن خوندن ، تازه بفمهید خدا دقیقا داره درباره چی صحبت میکنه 😍

ان شاالله همت کنید تا آخر هفته ، تعداد نصب های نرم افزار از 20 هزار برسد به 100 هزار 💯♨️

بفرستین برای دوستان 🔀

راستی این ترجمه جدید و مخصوص نوجوانان ، نسخه چاپی هم داره … که می تونید بخرید. اینجا : http://qurantr.com

❤️ شبیه مولایمان امام حسین علیه السلام بیشتر قرآن بخوانیم 💚


در این دوران خطرناک ، وجود رسانه‌هایی همچون سایت بنیانا و سایت نوجوانیا به عنوان رسانه جویای حقیقت و تولید کننده محتوا ضروری است. ما به هیچ نهاد یا سازمانی وابستگی نداریم و برای درآمد از تبلیغات استفاده نمی‌کنیم ، به این معنی که رسانه ما عاری از نفوذ و سیاسی و عاری از تبلیغات است – این ما را متفاوت می کند. سایت نوجوانیا و سایت بنیانا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. شما می‌توانید با فقط هزار تومان از تیم تحریریه سایت بنیانا و سایت نوجوانیا پشتیبانی کنید. – فقط یک دقیقه طول می کشد. اگر می توانید ، لطفاً هر ماه با مبلغ معمولی از ما حمایت کنید. متشکریم.


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات