دسته‌ها
نوشته ها

انتقال مطالب از تلگرام به بله با کبوتر بله + آموزش و نکات

اگر در پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام کانال دارید و بارها به فکر ساخت کانالی با همان موضوع در بله افتاده‌اید، اما اسباب‌کشی و انتقال محتوا از این تصمیم منصرفتان کرده است بازوی کبوتر و همگام‌ساز را به شما معرفی می‌کنیم. کبوتر بله به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی و به‌سرعت محتوای کانال تلگرام خودتان را به بله منتقل کنید و با استفاده از بازوی همگام‌ساز محتوای منتقل شده را در کانال جدیدتان منتشر کنید. به همین سادگی! در ادامه همراه nojavania باشید

علاوه بر این از بازوی کبوتر می‌توان برای منظورهای دیگر استفاده کرد، مثلاً اگر بخواهید برای دانلود مطلبی در تلگرام، حجم کمتری مصرف کنید کبوتر به کمک شما می‌آید.

حجم دانلود در بله، به‌میزان یک دوم محاسبه می‌شود. پس می‌توانید مطالب دانلودی خود را به کمک بازوی کبوتر از تلگرام به بله بفرستید.
در ادامهٔ مقاله با ما همراه باشید تا با بازوی کبوتر و همگام‌ساز بیشتر آشنا شده و نحوهٔ کار و انتقال محتوا با کبوتر و بازوی همگام‌ساز را یاد بگیرید.

محتوا را با کبوتر بله به پرواز دربیار!

برای انتقال محتوا از تلگرام به بله، کبوتر بله را به پرواز دربیاورید! کبوتر بله واسطه‌ای بین تلگرام و بله است. پس محتوای خودتان را به بازوی کبوتر بله در تلگرام بفرستید و به‌راحتی و باسرعت در بله تحویل بگیرید.

همان‌طور که گفتیم برای انتقال محتوا از کانال تلگرام به کانال شما در بله، نیاز به همکاری دو بازوی کبوتر و همگام‌ساز است. در ابتدا نحوهٔ فعال کردن و کار با کبوتر بله را به شما آموزش می‌دهیم.

نحوهٔ فعال‌کردن کبوتر بله و انتقال محتوا:

۱- برای استفاده از کبوتر بله، در ابتدا به آیدی کبوتر در تلگرام پیام بدهید. (پیام سلام، شروع یا هر پیام دیگری)

۲- کبوتر نحوهٔ استفاده از بازو و شمارهٔ خود را برایتان ارسال می‌کند؛ شماره را در لیست مخاطبانتان ذخیره کنید و مراحل بعد را دنبال کنید.۳- شمارهٔ خودتان را برای کبوتر ارسال کنید.

نکتهٔ مهم: حتماً شماره‌ای را ارسال کنید که با اکانت تلگرام آن به کبوتر پیام داده‌اید.

نکتهٔ مهم دیگر: برای تحویل محتوای ارسالی در بله، باید با همین شماره‌ای که برای کبوتر ارسال کرده‌اید، در بله حساب کاربری داشته باشید، پس اگر با این شماره در بله عضو نیستید، حتماً عضو شوید.

۳- بعد از ارسال شماره، پیام یا فایل موردنظرتان را به این بازو ارسال یا فوروارد کنید.

۴- کبوتر، پیام یا فایل را بلافاصله در بله به شما تحویل می‌دهد. به همین راحتی!

کبوتر بله در تلگرام، محتواهای شما را در بازوی کبوتر در بله، به شما تحویل می‌دهد. حالا برای انتقال این محتواها به کانال بله خودتان، از بازوی همگام‌ساز استفاده کنید که در ادامهٔ مقاله، نحوهٔ کار با بازوی همگام‌ساز را آموزش خواهیم داد.


با «همگام‌ساز» به آسانی کانال بله و تلگرام خود را به‌روزرسانی کنید! و مطالب از تلگرام به بله بفرستید

همانطور که در ابتدای این مقاله نیز گفتیم، اگر کانالی در تلگرام دارید و به فکر ساخت کانال جدید در بله هستید، با کمک کبوتر می‌توانید تمام محتواهایی که تا به حال در کانال منتشر کرده‌اید را به بله منتقل کنید.

اما به غیر از انتقال محتواهای قبلی به بله، به‌روزرسانی دو کانال مختلف در دو پیام‌رسان متفاوت، آن هم به شکل منظم، می‌تواند دردسرهای خودش را داشته باشد. اما اینجا نیز بازوی دیگری از بله به کمکتان می‌آید و این امکان را به شما می‌دهد تا بدون صرف وقت اضافی، به صورت هم‌زمان هر دو کانال خود در تلگرام و بله را به‌روزرسانی کنید! چطور؟

با استفاده از بازوی همگام‌ساز، زمانی که کانال تلگرام خود را به‌روزرسانی می‌کنید، مطلب جدید به‌طور خودکار و همزمان در کانال شما در بله نیز قرار می‌گیرد. برای استفاده از بازوی همگام‌ساز کافی‌ست بازوی همگام‌ساز بله را باز کنید و دکمهٔ شروع بازو را انتخاب کنید.

بعد از این کار باید مراحل ساده و اولیۀ ثبت‌نام در بازو را طی کنید. این مراحل ثبت نام اولیه فقط یک بار انجام می‌شود و در دفعات بعدی که می‌خواهید از این بازو استفاده کنید، نیازی به تکرار این مراحل نیست. پس از اتمام مراحل ثبت‌نام، بازوی همگام‌ساز به‌طور خودکار مطالب جدید شما را از کانال تلگرام در کانال بله قرار خواهد داد.

همچنین می‌توانید با استفاده از این بازو، تمامی مطالب پیشین کانال تلگرام خود را به‌آسانی و به‌سرعت در کانال خود در بله نیز منتشر کنید.

انتقال مطالب از تلگرام به بله با کبوتر بله
انتقال مطالب از تلگرام به بله با کبوتر بله

نحوهٔ کار با بازوی همگام‌ساز بله :

۱- بازوی همگام‌ساز را باز کنید و دکمهٔ شروع را انتخاب کنید. (در اپلیکیشن بله @hamgamsazbot را جستجو کنید.)

۲- بازوی همگام‌ساز شرایط و قوانین انتقال و همگام‌سازی را برای شما ارسال می‌کند. در صورتی که شرایط را دارا هستید، دکمهٔ ورود را انتخاب کنید.
قوانین بدین شرح است:

حتماً باید مالک کانال باشید در غیر این صورت امکان همگام‌سازی وجود ندارد. در صورتی که مالک هستید، باید عددی که برایتان ارسال می‌شود را در صفحهٔ info کانال خود وارد کنید.

امکان همگام‌سازی فقط برای کانال‌هایی با حداقل ۲۰۰ عضو فراهم است.
انتقال فایل‌های بالای ۱۰۰ مگابایت و استیکرها وجود ندارد.

انتقال سابقه از انتها انجام می‌شود. یعنی اگر شما ۲۰۰ پست را انتخاب کنید، ۲۰۰ پست انتهای کانال تلگرام به کانال شما در بله منتقل می‌شود.

۳- بعد از مطالعهٔ قوانین و انتخاب دکمهٔ ورود، منویی با سه گزینه برای شما ارسال می‌شود: انتقال سابقه، به‌روزرسانی هم‌زمان و راهنما.

اگر می‌خواهید متن‌های قبلی کانال تلگرام‌تان به کانال بله‌ منتقل شود، قابلیت «انتقال سابقه» را انتخاب کنید و اگر می‌خواهید با انتشار هر پست در کانال تلگرامی‌ شما، آن پست در کانال بله‌ نیز منتشر شود، «به‌روزرسانی هم‌زمان» را انتخاب کنید.

چند نکتهٔ مهم درباره ارسال مطالب از کانال تلگرام به پیام رسان بله با کبوتر بله :

۱- برای انتقال محتوا (و رعایت قوانین مالکیت معنوی) باید احراز مالکیت انجام بگیرد تا همگام‌ساز مطمئن شود که شما مالک آن کانال هستید. بنابراین بعد از انتخاب گزینهٔ «به‌روزرسانی هم‌زمان»، بازوی همگام‌ساز کدی را برای شما ارسال می‌کند و از شما می‌خواهد که آن کد را در بیو(info) کانال تلگرامتان وارد کنید.

بعد از نوشتن این کد، مالکیت شما بررسی می‌شود و بعد از تأیید ادمین بودن شما توسط بازوی همگام‌ساز، می‌توانید کد را پاک کنید.

۲- برای انتشار محتوا، بازوی همگام‌ساز از بازوی کبوتر بله کمک می‌‌گیرد؛ بنابراین، لازم است که بازوی کبوتر را به کانال‌تان در بله اضافه کرده و بازو را مدیر کانال کنید تا بتواند پست‌ها را منتشر کند.

برای استفاده از بازوی کبوتر، در اپلیکیشن بله @Kabootarbot را جستجو کنید.

بعد از طی کردن مراحل ثبت‌نام در بازوی‌ همگام‌ساز و انجام مرحله به مرحلهٔ کارهای خواسته شده، کانال تلگرام و کانال بلهٔ شما همگام می‌شود و هر زمانی که محتوایی در کانال تلگرامتان منتشر می‌کنید همان محتوا به صورت هم‌زمان در کانال بله نیز منتشر می‌شود.

امیدواریم که مطالب این مقاله برایتان مفید بوده باشد و با استفاده از راهنمایی‌های این مقاله بتوانید به‌راحتی، از بازوهای کبوتر و همگام‌ساز بله استفاده کنید.

منبع » وبلاگ بله

از شما می خواهیم برای دریافت مطالب جدید نوجوانیا ، کانال ما در بله را دنبال کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات