دسته‌ها
نوشته ها

مهم ترین نکته آرمیتا گراوند و یا مهسا امینی و شبیه این موضوعات

در قضیه آرمیتا گراوند و یا مهسا امینی و بقیه این کیسها که در راستای کشته سازی و بجهت ایجاد اغتشاشات و بلوا صورت می گیرد اما هدف اصلی مستتر و مخفی دشمن که کاملا موفق و پیروز بوده است این بوده که در سوق دادن جامعه ایران به جهت تغییر مفاهیم اخلاقی ، لیبرالیزه شدن و شکستن تابوهای اجتماعی کاملا پیروز شده اند.

مطمئن باشید از اين ببعد دیگر امر به معروف و نهی منکر تعطیل می‌شود مبادا برای ما شر درست شود. چون مردم را ترسانده اند. (مثلا موارد بسیاری مردم دیده اند که در کلانتری ها و دادگاهها، طرف هنجار شکن را گرفته اند) و مهمتر اینکه مسئولان ترسیده و ضعیف هم این ترس را به بدنه اجتماعی منتقل میکنند که دیگر کسی کاری به هیچ چیزی نداشته باشد. و اینکه بی حجابی و لختی گری دیگر غیر قانونی نیست فقط شر درست نشود.

در مورد این دختره آرمیتا گراوند و فیلم‌های منتشر شده، شما هیچ سخنی از فعل غیر قانونی بی حجابی و هنجار شکنی این دختر و زنان دیگر از سوی مسئولین امر نمی‌شنوید فقط ذلیلانه تلاش می کنند خودشان را تبرئه کنند.

با این رفتارها ، هر روز باید شاهد بلوا و جنگ اعصاب بخاطر افت فشار یه دختر یا خودکشی زن دیگری باشیم و هر دم قسم حضرت عباسی که ما نبودیم. در حکمرانی این مسئله فاجعه است.

کجا رفت آن زمانیکه بخاطر پاره شدن عکس امام خمینی جنبش عظیمی در بدنه اجتماعی، مذهبی و سیاسی جامعه ایجاد میشد اما با مرور زمان ، مردم را ترساندند و بعقب راندند. همانطور که دشمنان علنا گفتند که می خواهند ایرانیان را بی غیرت، یی ناموس و بی اخلاق کنند در آن صورت بستر برای نابودی ایران فراهم می‌شود.

یا علی🤚

منبع :‌ کانال رضا رخشان https://t.me/salam_iraniann

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات