دسته‌ها
نوشته ها

پیامرسان ایران با قابلیت وضعیت (استوری) ؟ بله

پیام رسان بله درباره قابلیت جدید ارسال وضعیت های ۲۴ ساعته اطلاعیه ای در وبلاگ رسمی اش نوشته و این امکانات جدید را شرح داده است که باهم میخوانیم . همراه nojavania باشید:

ما در بله مسیر رشد و توسعۀ اپلیکیشن را در کنار شما همراهان عزیزمان طی می‌کنیم، مسیری که حالا بیش از ۷ سال است آن را آغاز کرده‌ایم. در سال ۱۴۰۱، قابلیت‌های کاربردی زیادی را به اپلیکیشن بله اضافه کردیم که برای برخی از آن‌ها درخواست‌های زیادی از کاربران دریافت کرده بودیم.

یکی از این ویژگی‌ها وضعیت یا همان استوری است که به‌تازگی به اپلیکیشن بله اضافه شده و به‌سرعت جای خودش را در دل کاربران باز کرده است. در این مطلب، قصد داریم قابلیت جدید بله یعنی وضعیت یا استوری را معرفی کنیم.

وضعیت بله؛ لحظه‌نگار زندگی تو

قابلیت وضعیت یا همان استوری در آبان ماه ۱۴۰۱ به اپلیکیشن بله اضافه شد. وضعیت بله مثل استوری اینستاگرام و استوری واتساپ است. همان کاربرد را دارد و به کاربران فرصت می‌دهد تصویری را با دوستان و خانواده‌شان به اشتراک بگذارند.

کاربران عزیز بله می‌توانند از آبان ۱۴۰۱ تصویر لحظه‌هایشان را با مخاطبانشان در بله هم‌رسان کنند. همچنین، اگر مخاطبانشان در بله وضعیت بگذارند، می‌توانند وضعیت آن‌ها را مشاهده و پسند (لایک) کنند.

وضعیت (استوری) بله کجاست؟

وضعیت بله در زبانۀ گفتگو قرار دارد. وقتی اپلیکیشن بله را باز می‌کنید، در بخش پایین اپلیکیشن، چند زبانه می‌بینید: بانک من، ویترین، مخاطبین، فروشگاه و البته گفتگو.

وقتی زبانۀ گفتگو را باز کردید، اولین بخش از سمت راست وضعیت است. با زدن روی عنوان «وضعیت» به صفحۀ مربوط به این قابلیت هیجان‌انگیز منتقل می‌شوید. در آن صفحه، می‌توانید وضعیت خود را با مخاطبان خود هم‌رسان کنید و وضعیت‌های آن‌ها را ببینید.

برای انتشار وضعیت روی گزینۀ «+ افزودن» بزنید و عکس مدنظرتان را انتخاب کنید. در قسمت پایین، «تأیید و ارسال» را بزنید و اولین استوری خود را منتشر کنید. در همین صفحه می‌توانید وضعیت‌های (استوری) مخاطبانتان را در بخش «وضعیت‌های مخاطبین من» ببینید.

هزار و یک قصه در بله

قابلیت «وضعیت» به کاربران بله فرصت می‌دهد تجربه‌های روزمره‌شان را با هم به اشتراک بگذارند و از حال و روز هم بیشتر باخبر شوند. این ویژگی، در کنار قابلیت‌های پیام‌رسانی اپلیکیشن بله، باعث می‌شود بله ابزار ارتباطی پرکاربردی باشد که پاسخ‌گوی جنبه‌های مختلف تعامل دوسویۀ کاربرانش است.


وضعیت (استوری) در پیام رسان بله
وضعیت (استوری) در پیام رسان بله

مسابقۀ جام جهانی در بله

قرار است هم‌زمان با مهم‌ترین رویداد این روزها ـ یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ـ در بله مسابقۀ وضعیت برگزار کنیم. همۀ کاربران بله می‌توانند یک وضعیت (استوری) را در بله به اشتراک بگذارند و در این مسابقه شرکت کنند و مهم‌تر از همه، ۲۰۰ جایزۀ ۲۰۰ هزار تومانی و ۲ توپ طلا برنده شوند.

با بله در وضعیت طلایی باش
برای شرکت در مسابقه، کافی است در بازۀ زمانی ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر (هم‌زمان با جام جهانی ۲۰۲۲) «وضعیت» (استوری) خود را در بله با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مراحل شرکت در مسابقه:

۱. در اپلیکیشن بله، به زبانۀ گفتگو بروید؛

۲. بخش «وضعیت» را انتخاب کنید؛

۳. روی + افزودن بزنید، عکس مدنظرتان را انتخاب کنید و با زدن دکمۀ «تأیید و ارسال»، وضعیت خودتان را به‌اشتراک بگذارید.

به همین سادگی در مسابقه شرکت می‌کنید و وارد قرعه‌کشی ۲۰۰ جایزۀ ۲۰۰ هزار تومانی می‌شوید. اگر حداقل در ۱۰ روز از بازۀ زمانی ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر وضعیت بگذارید، در قرعه‌کشی ۲ توپ طلا هم شرکت داده می‌شوید. پس از پایان مهلت مسابقه، جوایز به قید قرعه به ۲۰۲ نفر از شما کاربران عزیز بله تقدیم خواهد شد.

همین حالا روی «به‌روزرسانی بله» کلیک کنید و با به‌روزرسانی اپلیکیشن «بله» از قابلیت وضعیت (استوری) لذت ببرید.


از شما می خواهیم برای دریافت مطالب جدید نوجوانیا ، کانال ما در بله را دنبال کنید

با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات