دسته‌ها
اخبار سایت نوجوانیا

فعالیت رسانه ای برای دولت دکتر ابراهیم رئیسی چگونه باشد؟ [کانال ” برای مردم” باید ادامه دهد]


همین اول کار برویم سراغ اصل مطلب: کانال برای مردم باید به فعالیت ادامه دهد.

کانال برای مردم با شناسه ” BaraayeMardom ” از روز ثبت نام دکتر ابراهیم رئیسی در انتخابات ایران 1400 شروع به کار کرد. این رسانه در روزهای تبلیغات برای نامزدهای ریاست جمهوری جدیدترین اخبار و رویدادهای پیرامون آیت الله رئیسی را اطلاع رسانی میکرد.

این کانال در اینستاگرام و توییتر و ایتا و تلگرام فعال بود. در کنار فعالیت رسانه اصلی دکتر رئیسی که با شناسه raisi_org در ایتا و تلگرام و اینستاگرام و سروش و گپ و بله فعال است، کانال برای مردم هم اخبار را با شیوه بهتر و گرافیک بهتر منتشر میکرد.

چند ویدیوی مصاحبه با مردم در پیاده روهای تهران و چند ویدیوی گزارشی که کانال برای مردم منتشر کرد ، پاسخی قاطع به دروغ گویی های رسانه های شیطانی انگلیسی بود. اما در سالیان آینده کانال اصلی آیت الله رئیسی به تنهایی کافی نیست…

آینده چگونه است؟ مردم دین دار همیشه مورد هجوم بی دین ها بوده اند. چهار سال آینده هم چنین خواهد بود.

از صبح 29 خرداد 1400 تا چهار سال بعد و هشت سال بعد و صد سال بعد ، منافقین و اصلاح طلبان و صهیونیست ها و شیطان پرست ها ، هیچ ثانیه ای را برای دروغ گویی درباره دکتر ابراهیم رئیسی و وارونه نمایی اقدامات خوب ایشان و توهین به ایشان را از دست نمی دهند.

کانال برای مردم فقط یکی از رسانه ها و کانال هایی خواهد بود ، که می تواند در مسیر روشنگری و راستگویی درباره فعالیت های دولت مردمی آیت الله رئیسی کمک کند.

هر کدام از ۱۸.۰۲۱.۹۴۵ نفری که به آیت الله رئیسی رای دادند باید یک صفحه و کانال و اکانت در شبکه های اجتماعی داشته باشند و فعالیت ها دکتر رئیسی را اطلاع رسانی کنند.

شکی نیست که شبکه های صهیونیستی شبیه بی بی سی و منوتو و … با صد برابر فعالیت بیشتر به تخریب همه اجزا و همه افراد دولت آیت الله ابراهیم رئیسی خواهند پرداخت.

کانال ” برای مردم” توسط ستاد دکتر رئیسی راه اندازی و اداره میشد اما فعالیت این رسانه باید به دست همان جوانان و افرادی که در دوران تبلیغات مسئولش بودند ادامه پیدا کند. تنها کسانی می توانند فعالیت خبری و رسانه ای خوبی برای دکتر ابراهیم رئیسی داشته باشند که با قلب خود مفاهیم اسلامی را درک کرده باشند.

اهل مطالعه باشند و به انقلاب اسلامی ایران اعتقاد داشته باشند در غیر این صورت شبیه هزاران سایت و کانالی خواهند شد که حسن روحانی و اسحاق جهانگیری برای خود راه اندازی کرده بودند اما هیچ کدام بَرکت نداشتند چون مدیران آن کانال ها دین دار نبودند.

هم اکنون رسانه ای توسط دولت آمریکا پرست فعلی در آدرس dolat.ir برای اطلاع رسانی اخبار و فعالیت ها وجود دارد. اما اعتقاد نداشتن به مسیر بسیار مهمی که پیش روی مدیران این رسانه است باعث شده فعالیت آن ها هیچ گاه به خوبی دیده نشود.

کانال برای مردم و صدها کانال دیگر که می خواهند به اطلاع رسانی فعالیت های دکتر رئیسی مشغول شوند نباید در دست افرادی باشد که هم اکنون در دولت بنفش در نهاد ریاست جمهوری حضور دارند. بلکه باید جدا از بودجه های دولتی و سنگ اندازی های دولت فعالیت کند.

با توکل به خداوند متعال و با مدد خواستن از امام علی بن موسی بن جعفر علیه السلام ، ان شاالله بتوانیم تا وقتی که زنده هستیم در سنگر رسانه ای دین داران فعال باشیم و برای ترویج دین مبین اسلام فعالیت کنیم.


در ادامه بخوانید » کانال های آیت الله رئیسی + فهرست سایت های دکتر رئیسی [ انتخابات 1400 ] ( بروز شد + لینک ستادها )


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات