دسته‌ها
نوشته ها

تکذیب یک شایعه 🛑 قصاص زهرا اسماعیلی با وجود سکته قلبی صحت ندارد


🔹پس از اجرای حکم قصاص یک زن به نام زهرا اسماعیلی به جرم قتلِ همسرش، علیرضا زمانیان، وکیل وی طی یک ادعای عجیب مدعی شد این شخص قبل از اعدام، دچار ایست قلبی شده و با وجود سکته قلبی حکم قصاص وی اجرا شده است.

🔹طبق ادعای وکیل اسماعیلی، ۱۶ مرد قبل از او در زندان رجایی‌شهر جلوی چشمانش به دار آویخته شده‌اند که موجب سکته قلبی و مرگ او شده است؛ اما ماموران اجرای حکم، جسد بی‌جان او را دار زده‌اند.

🔹این موضوع باعث سوءاستفاده و موج‌سواری رسانه‌های ضدانقلاب و معاند شد و با عنوان “اعدام زن بی‌جان در زندان رجایی شهر” شایعه مذکور را با هدف تخریب دستگاه قضایی بازنشر کردند.

🔸با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد، چنین ادعایی صحت ندارد و زهرا اسماعیلی قبل از اجرای حکم دچار ایست قلبی نشده و فوت نکرده است.

🔸بنابر گفته محمد فراهانی، سردبیر خبرگزاری میزان، حکم قصاص اسماعیلی به جرم قتل همسرش، علی‌رغم تلاش‌های فراوان برای اخذ رضایت و اصرار خانواده مقتول اجرایی شده و ادعای سکته قلبی محکوم قبل از اجرای حکم کذب محض است.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

1 دیدگاه
قدیم ترین
جدیدترین بیشترین امتیاز
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات