دسته‌ها
نوشته ها

📄 بررسی ماجرای انتساب سهام واحصا به رییس مجلس [ 🛑 قالیباف نماینده و وکیل رزمندگان بوده است ]


🔹در چند روز گذشته فیلمی در فضای مجازی توسط برخی کاربران اصلاح‌طلب و کاربران موسوم به عدالت‌خواه انتشار یافت و بر اساس آن ادعا شد که بخشی از سهام شرکت احیا صنایع خراسان( نماد واحصا) متعلق به محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی است و بگونه‌ای وی را متهم به دخالت در افزایش قیمت سهام این شرکت کردند.

🔹با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد، محمد باقر قالیباف در دوره‌ای وکیل و نماینده ایثارگران در مجمع موسس و سهامداران شرکت احیا صنایع خراسان بوده و شبهه وارد شده به این شرکت و قالیباف کذب است.

🔹شرکت احیا صنایع خراسان یک شرکت ایثارگری با سرمایه‌گذاری بیش از یکصد هزار نفر از جامعه ایثارگران و خانواده شهدا در سال ۱۳۷۵ تاسیس شده است.

🔹چون در آن زمان قالیباف، فرمانده لشکر خراسان بوده به تاسیس این شرکت کمک کرده است.

🔹در آن زمان با توجه به تعداد زیاد سهامداران و بر اساس مصوبات مجمع موسس به ازای هر هزار نفر سهامدار، یک نفر وکیل معتمد از سوی مجمع موسس و سهامداران انتخاب شده‌اند که بعنوان نماینده سهامداران در مجامع شرکت کنند که یکی از آنها محمدباقر قالیباف بوده است.

🔹قالیباف که از موسسین شرکت احیا نیز بوده‌، طبق قانون تجارت دارای سهام مدیریتی است که از ابتدا کمتر از ۱۰۰۰ سهم در مالکیت وی بوده و تاکنون نیز این سهم تغییری نکرده است.

🔹گفتنی‌ست که ارزش ۱۰۰۰ سهم از این نماد به قیمت امروز حدود هفت میلیون تومان است.

🔹بنابراین در مجمع سال ۹۳ این شرکت، قالیباف به عنوان وکیل سهامداران، شرکت کرده و سهام تحت مالکیت وی همان مقداری‌ست که در بالا اشاره شد و هیچ‌گونه منافع شخصی و مداخله‌ای در افزایش و کاهش قیمت سهم در هیچ زمانی نداشته است.

فراموش نکنیم وب سایت ها و صفحات مجازی که تحت نظر شیطان فعالیت میکنند ( از جمله بی بی سی و منوتو و… ) همیشه سعی میکنند علیه همه کسانی که برای پیشرفت جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکنند اخبار دروغ منتشر کنند و آنقدر دروغ را تکرار کنند تا همه جا پخش شود.

مومنین و مردم مسلمان از دروغ و غیبت و قضاوت و تهمت و… دوری میکنند و از این گناهان میترسند اما کارمندان بی بی سی که از مدفوع ملکه انگلیس میخورند یا کارمندان شبکه منوتو که زیرخواب نتانیاهو هستند یا شیطان های مقیم سعودی اینترنشنال که ادرار بن سلمان وهابی را میخورند از دروغ و تهمت و غیبت و نمیترسند بلکه آن را در پازل فعالیت روزمره قبول دارند. لعنت خدا بر آن ها

قرآن بخوانیم :

يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا إِنْ جاءَکُمْ فاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا أَنْ تُصيبُوا قَوْماً بِجَهالَةٍ فَتُصْبِحُوا عَلي‏ ما فَعَلْتُمْ نادِمينَ

ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر فاسقی خبری برای شما بیاورد ، درباره آن تحقیق کنید ، مبادا به گروهی از روی نادانی آسیب برسانید و از کرده خود پشیمان شوید!

سوره حجرات آیه شش

در ادامه بخوانید » اخبار مربوط به سهام داری قالیباف در بورس کذب است [ تکذیب شایعات تکراری درباره رییس مجلس]


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات