دسته‌ها
نوشته ها

توزیع کارت هدیه ۵ میلیون تومانی به روحانیون کذب محض است [‍ 📄 تکذیب دروغ‌پردازی معاندین درباره بنیاد مستضعفان]


🔹اخیرا رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی ضدانقلاب بازهم دست به شایعه‌سازی و دروغ‌پردازی زده‌ و مدعی شده‌اند بنیاد مستضعفان، کارت هدیه ۵میلیون تومانی بین روحانیون توزیع کرده است.

🔹با بررسی‌های انجام‌شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری مشخص شد این موضوع کذب محض بوده و چنین شایعه‌ای به هیچ وجه صحت ندارد.

🔹همچنین اکانت رسمی بنیاد مستضعفان در توئیتر، خبرسازی برخی رسانه‌های معاند در این خصوص را تکذیب کرده و نوشته است: از ابتدای کرونا، ۳۳۰۰ میلیارد تومان کمک‌های بنیاد مستضعفان به اقشار محروم رسیده؛ از مددجویان و کولبران تا دستفروشان و غسال‌ها و حتی زندانیان.

🔹گفتنی است که معاندین برای بی‌اثر‌کردن این کمک‌های موثر بارها دست به دروغ‌پردازی و شایعه‌سازی علیه بنیاد مستضعفان زده و اینبار دروغ «توزیع کارت هدیه ۵ میلیون تومانی به روحانیون» را منتشر کرده‌اند که عاری از واقعیت است.

🔹لازم به‌ذکر است که رسانه‌های معاند و منافق، سال گذشته نیز جهت تخریب جامعه روحانیت، شایعه‌ای به نقل از آیت‌الله اعرافی مبنی بر واریز یارانه ۵ میلیون تومانی ویژه روحانیون و طلاب شهر قم به‌خاطر شیوع کرونا و بیکاری این قشر منتشر کردند که همان زمان پس از بررسی‌ها مشخص شد این شایعه نیز کذب بوده و صحت نداشته است.


به برادران و خواهران خوب همراه با نوجوانیا پیشنهاد میکنیم برای کسب اطلاعات درباره سازمان مختلف در جمهوری اسلامی با جستجوی نام سایت آن سازمان در گوگل وارد آن شوند و اخبار و مطالب آن را بخوانند…

برای مثال شما می توانید با مراجعه به سایت خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نشانی http://mfnews.ir اخبار و مطالب این سازمان را بخوانید. از اهداف آن مطلع شوید. پروژه های جدیدی که برای خدمت به مردم ایجاد شده است را تماشا کنید و…


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات