دسته‌ها
نوشته ها

خلع درجه سردار آبرومند صحت ندارد [ 📄 تکذیب یک شایعه ]


🔹به‌تازگی خبری مبنی بر خلع‌ درجه سردار جمال‌الدین آبرومند، معاون هماهنگ‌کننده سابق سپاه و دستیار رییس‌ مجلس در حوزه خدمت و پیشرفت، توسط یکی از کانال‌های تلگرامی با هویت مشکوک که سابقه زیادی در انتشار اخبار فیک و کذب دارد، منتشر شده است.

🔻بر این اساس ادعا شده است که خلع درجه جمال‌الدین آبرومند به دلیل نقش وی در پرونده هلدینگ یاس بوده است و به دلیل درجه سردار آبرومند که سرتیپ تمامی بوده، اعضای دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا شخصا در دفتر آبرومند حضور پیدا کرده و از وی بازجویی کرده‌اند.

🔹اما با بررسی‌های مرکز مقابله با شایعات سایبری و پیگیری این موضوع از دفتر رییس مجلس شورای اسلامی، مشخص شد خلع درجه سردار آبرومند صحت ندارد و دفتر رییس مجلس، ضمن تکذیب این موضوع، آنرا یک شایعه بی‌پایه و اساس، نادرست و کذب خواند.

منبع : مرکز مقابله با شایعات سایبری


با دکمه‌های زیر این صفحه را برای دیگران ارسال کنید
نوجوانیا

از نوجوانیا

رسانه نوجوانیا ، رسانه دختران مسجدی و پسران مسجدی که با نظارت مومنین مسجدی و طبق متن فقه شیعی به نشر خبر و مقاله می‌پردازد. رسانه نوجوانیا از راه روشنگری برای درک بهتر موضوعات به مردم قدرت می‌دهد تا تصمیم درست بگیرند. گروه تحریریه نوجوانیا تلاش می‌کند در محیط رایان با دفاع از حق ، برای پیشبرد اهداف متعالی اسلام عزیز قدم بردارد...

رخداد از
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه نظرات